کد خبر 211005
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با «حیات»:

استقلال در شرایط نابرابر با حریفانش رقابت می‌کند/ دربی هفته پنجم از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود

استقلال در شرایط نابرابر با حریفانش رقابت می‌کند/ دربی هفته پنجم از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود

پیشکسوت استقلال عقیده دارد برگزاری دربی در هفته پنجم باعث می‌شود کیفیت این دیدار بالا نباشد و بازی تماشاگرپسندی را شاهد نباشیم.

مهدی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت استقلال اظهار داشت: مشکلات استقلال زیاد است و بارها و بارها به آن اشاره شده و چیز جدیدی نیست که بخواهیم در موردش بگوییم. این مسائل جدید هم نیست و فکر می‌کنم هواداران به آن عادت کرده‌اند که همیشه در نقل و انتقالات و پیش فصل شرایطی برای تیم رقم می‌زنند که نتواند اوضاع خوبی داشته باشد و تیم خوبی بسته شود و اجازه شکل گیری ثبات مدیریت و کادرفنی را نمی‌دهند تا استقلال از رقبا عقب بماند و در شرایط نابرابر رقابت کند. نه نقل و انتقالات مناسبی داشتند، نه بازیکنان مد نظر نکونام جذب شده و نه توانستند شاکله فصل گذشته تیم را حفظ کنند.

وی افزود: استقلال فصل گذشته هم در پست مهاجم کمبود بازیکن داشت و نیاز داشت مهاجم به خدمت بگیرد ولی حالا می‌بینید که 4 بازیکن هم نسبت به فصل گذشته از دست داده در این پست و حتی یک نفر هم جذب نشده و این اوضاع خنده دار است. چطور استقلال می‌خواهد با رقبای تا بن دندان مسلح رقابت کند؟ من واقعاً هرجور نگاه می‌کنم این شرایط منصفانه نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: مشکل استقلال نه خطیر است و نه نکونام. این دو نفر کار خودشان را بلد هستند و امتحانشان را پس داده‌اند. مشکل استقلال از مدیریت کلان ورزش می‌آید و افرادی که برایش تصمیم می‌گیرند ولی حمایت مالی لازم صورت نمی‌گیرد. الان در این شرایط نه از دست خطیر کاری بر می‌آید و نه نکونام می‌تواند با این همه مشکلات معجزه کند و انتظار داشته باشیم نتایج خوبی بگیرد.

فنونی‌زاده در مورد جدایی قایدی از استقلال و جذب او توسط فرهاد مجیدی هم گفت: استقلال در هر صورت نمی‌توانست قایدی را حفظ کند و تلاش لازم برای حفظ او صورت نگرفت. خود بازیکن می‌گوید دوست دارد در استقلال بماند ولی چه اقدامی برای حفظ او انجام شد؟ مقصر در اینجا کم کاری از سمت خود باشگاه استقلال و متولیانش است و نباید فرهاد مجیدی را مقصر بدانیم. او سرمربی تیم خودش است و وظیفه دارد برای تقویت تیمش کاری که لازم است را انجام دهد و نباید به او ایرادی از این بابت گرفت. هر تیمی دوست دارد بازیکنی مثل قایدی در اختیار داشته باشد. به هر حال استقلال ضربه سنگینی از جدایی قایدی و محبی خواهد خورد و اثرش را سال بعد می‌بینید.

وی در مورد دربی هفته پنجم هم توضیح داد: این بازی خیلی زود برگزار می‌شود و فکر می‌کنم به همین دلیل از کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود چرا که در هفته پنجم تیم‌ها هنوز سرو شکل پیدا نکرده‌اند. استقلال کار سختی دارد ولی خب این بازی شرایطش همیشه خاص است و شاید استقلال بتواند در این شرایط نابرابر پیروز شود و از لحاظ روحی تاثیر زیادی روی ادامه روند تیم خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha