کد خبر 210859
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

سید محمد آقامیری:

وظیفه برخورد با اراذل و اوباش در بوستان‌ها برعهده پلیس است

وظیفه برخورد با اراذل و اوباش در بوستان‌ها برعهده پلیس است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: وظیفه برخورد با اراذل و اوباش در بوستان‌ها برعهده پلیس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و شصت و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی متولی اصلی پل های عابر پیاده است لذا مردم در تمام نقاط شهر دغدغه خرابی پل های مکانیزه را داشته و انتظار دارند تا پل های عادی نیز مکانیزه شود. به همین خاطر باید شهر را مناسب سازی کنیم کما اینکه معلولان با استفاده از این رمپ ها می توانند به راحتی از پل های عابر پیاده تردد کنند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به صرف هزینه های میلیاردی برای بوستان ها ادامه داد: با این وجود در مناسب ترین فصل سال برای حضور شهروندان در بوستان ها شاهد تجمع معتادان، سگ گردانی و موضوع بی حجابی در بوستان ها هستیم که سلب آرامش شهروندان را به دنبال داشته و بوستان ها یا به باغ وحش و یا به محل تجمع اراذل و اوباش تبدیل شده است.

آقامیری با اشاره به قوانین نگهداری حیوانات خاطر نشان کرد: متاسفانه قوه قضاییه در این زمینه قانون نداشته و علیرغم اینکه تمام کشورهای دنیا قوانینی برای نگهداری حیوانات خانگی دارند، در کشور ما هیچ برخوردی صورت نمی گیرد و همواره سکوت می کنند و در نهایت تابلویی در پارک ها در این زمینه نصب می شود. لذا از کمیسیون حقوقی درخواست می کنیم این موضوعات را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: مردم تصور می کنند شهرداری تهران چون بوستان ها را ایجاد کرده وظیفه برخورد با اراذل و اوباش و جمع آوری معتادان نیز بر عهده دارد در حالیکه پلیس باید وارد شود اما آنها هم از ضعف قوانین سخن می گویند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha