کد خبر 210762
۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد؛

 ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به زودی به ناوگان شهری افزوده می شود/ تلاش برای به حداقل رساندن هزینه حمل و نقل عمومی

 ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به زودی به ناوگان شهری افزوده می شود/ تلاش برای به حداقل رساندن هزینه حمل و نقل عمومی

جلال بهرامی گفت: در بحث تجهیزات ۶ رام قطار به خط اضافه شده و تا قبل مهرماه ۶ رام دیگر نیز به خطوط اضافه می‌شود همچنین به زودی  ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری افزوده خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار اجتماعی  حیات؛ جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه شصت و ششمین پویش امیدوافتخار که صبح امروز ۷ مرداد برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ستاد استقبال از مهر هفته گذشته برگزار و که دو موضوع موازی باهم در آن بررسی شد. یکی مدیریت واحد شهر و یکی هم تامین تجهیزات ناوگان شهر بود. 

وی گفت: در بحث مدیریت شهری مصوبه ای داشتیم که هفته بعد گزارشش اعلام می شود و در مورد شناورسازی زمان بهره برداری از معابر است. یا این طرح حداقل تا ۴۰ درصد ترافیک مهر ماه مهار خواهد شد. از این رو پیشنهاداتی از مرکز کنترل ترافیک ارائه شده و هفته بعد در کمیته‌های اختصاصی مطرح می‌شود. 

بهرامی افزود: اگر به پایتخت نگاه ویژه‌ای نداشته باشیم هرچقدر معابر را توسعه بدهیم هم فرقی نمی‌کند. همچنین در بحث تجهیزات ۶ رام قطار به خط اضافه شده و تا قبل مهرماه ۶ رام دیگر نیز به خطوط اضافه می‌شود. همچنین به زودی  ۳۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری افزوده خواهد شد. 

معاون شهردار تهران گفت: در بحث سرویس مدارس نیز طرحی آورده شده که خانواده‌ها تا آنجایی که می‌توانند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند. ما هم حمل و نقل عمومی را به حداقل قیمت خودش می‌رسانیم. اگر آموزش و پرورش طرح ساعت شناور مدارس را بپذیرد ظرفیت ناوگان ما در صبح بازتر می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha