کد خبر 210498
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر

استاندار و ۱۰ مدیرکل و رؤسای سازمان‌های گیلان سه‌شنبه این هفته در بنیادشهید و امور ایثارگران حاضر و پاسخگوی نیاز جامعه شاهد و ایثارگر شدند.

به گزارش گروه استان های حیات، در راستای طرح سپاس، عصر امروز میز خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نمازخانه اداره‌کل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.

در این نشست علاوه بر اسدالله عباسی، استاندار گیلان، مدیران کل و رؤسای ۱۰ سازمان استان گیلان از جمله بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صداوسیما، جهاد کشاورزی و شهرداری رشت حضور داشتند و از نزدیک به مشکلات و معضلات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ گفتند.

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر

در این قرارگاه پاسخگویی، دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها به جای حضور جامعه شاهد و ایثارگر در سازمان‌ها و ادارات متبوع خود به بنیاد شهید و ایثارگران استان آمده‌ و محل رجوع جامعه شاهد و ایثارگری در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، درمان و مسکن بودند.

مدیران گیلان پای کار جامعه شاهد و ایثارگر

به گزارش حیات، ۱۳۸ هزار نفر جامعه شاهد و ایثارگر گیلان را تشکیل می‌دهند که ۲۲ هزار نفر از این افراد جانباز، هشت هزار نفر شهید و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز، آزاده هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha