کد خبر 210432
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران

ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور به تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های کشور برای امروز سه‌شنبه سوم مرداد پرداخت و گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت گزارش شده است و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

روشنی افزود: در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک - ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس - ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا - ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.

وی وضعیت جوی را اعلام کرد و گفت: وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رخ می‌دهد.

روشنی اداکه داد: محور مسدود غیر شریانی نیز گیلانغرب – سومار است.

همچنین محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha