کد خبر 210319
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

سید مهدی سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

مجیدی مقصر جدایی قایدی از استقلال نیست/ پرسپولیس به یک شرط می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

مجیدی مقصر جدایی قایدی از استقلال نیست/ پرسپولیس به یک شرط می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت این روزهای سرخابی های پایتخت در نقل و انتقالات صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال درگیر تغییراتی بوده که پیشروی این تیم را در نقل و انتقالات عقب انداخته است و از طرفی مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین هم دست باشگاه را از لحاظ اقتصادی بسته است و همین موضوع باعث شده هرکس به عنوان مدیرعامل روی کار بیاید به مشکل بخورد. البته آنها چند بازیکن خوب به خدمت گرفتند ولی این برای تیمی که قصد دارد مدعی قهرمانی باشد کافی نیست و خصوصاً از دست دادن دو ستاره بزرگ این تیم یعنی محبی و قایدی ضربه سنگینی به آنها می‌زند و بعید هم می‌دانم بتوانند جای خالی آنها را با بازیکنانی در همان کیفیت پر کنند.

وی افزود: من مشکلات استقلال را از جانب مدیریت نمی‌بینم. علی خطیر تازه روی کار آمده و همانطور که گفتم راه‌های درآمدزایی هم برای باشگاهی مثل استقلال و پرسپولیس دشوار است و از همین رو نباید انتظار داشت به این زودی کار شاقی بتواند انجام دهد. با این حال هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده است و باید صبر کرد و دید در ادامه نقاط ضعف استقلال چطور پوشش داده می‌شود.

پیشکسوت فوتبال در مورد انتقاد مهدی قایدی به الاتحاد کلبا هم توضیح داد: به هر حال فوتبال روز دنیا حرفه‌ای شده است و به اصطلاح هرچقدر پول بدهی همانقدر آش می‌خوری. ایرادی هم به فرهاد مجیدی وارد نیست به هر حال او منافع باشگاه خودش را در نظر می‌گیرد و نمی‌شود انتظار داشت وقتی استقلال توانایی مالی حفظ یک بازیکن را ندارد باشگاه‌های دیگر هم او را نخرند. پس اینجا کم کاری از جانب استقلالی‌هاست و نباید از باشگاهی که قایدی را به خدمت گرفته انتقاد کرد.

سیدصالحی در مورد وضعیت سپاهان هم گفت: سپاهان از لحاظ اسمی بازیکنان با کیفیت و قابل قبولی جذب کرده است ولی اینکه این نفرات بتوانند کیفیت بازی خودشان را نشان دهند و در کنار هم یک تیم خوب تشکیل بدهند یا نه را نمی‌دانم و باید صبر کنیم فصل شروع شود ببینیم این بازیکنان به درد سپاهان می‌خورند یا نه. هرچند مورایس قطعاً با تفکرات تاکتیکی خاص خودش این بازیکنان را به خدمت گرفته است.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس هم خاطر نشان کرد: پرسپولیس مهم‌ترین کاری که انجام داد حفظ نفرات کلیدی‌اش بود و در کنارش بازیکنان با کیفیت و خوبی جذب کرده است. شهاب زاهدی می‌تواند جانشین خوبی برای آل کثیر باشد و در کنار نفراتی که دارد اگر یک مهاجم تمام کننده و ششدانگ به خدمت بگیرد می‌تواند این فصل هم مدعی جدی قهرمانی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha