کد خبر 210272
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

پارک‌های زنجان میزبان عزاداران حسینی می‌شود

پارک‌های زنجان میزبان عزاداران حسینی می‌شود

 رئیس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری زنجان گفت: پارک‌های منتخب شهر از عزاداران حسینی میزبانی می‌کنند که این اقدام به منظور مردمی‌تر کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی کریمی روز یکشنبه یکم مرداد ماه از فعالیت گروه نغمه خوانان در چند پارک منتخب خبر داد و اظهار کرد: نقالی و پرده‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت ماه محرم در پارک‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فعالیت در پارک‌ها طی یک سال گذشته مستمر انجام شده است، اضافه کرد: اجرای همایش دختران حسین (ع)، حرکت نمادین کاروان حضرت سیدالشهدا (ع)، اجرای گروه سرود شهید حاج قاسم سلیمانی و پخت و پخش نذری از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت سازمان فرهنگی و گروه‌های مردم نهاد اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اجرای برنامه هیئت کودک در پارک کودک شهر زنجان، گفت: در این ویژه برنامه، هیئت کودک برنامه‌های مختص کودکان را اجرا می‌کند و عاشورا به زبان کودکان روایت می‌شود.

کریمی با بیان اینکه این پارک‌ها ظرفیت مناسبی برای آموزش شهروندی و ترویج مسائل دینی و مذهبی دارند و باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب بهره‌برداری کرد، خاطرنشان کرد: در کنار این برنامه، خدمات مشاوره به والدین کودکانی که در برنامه حضور پیدا می‌کنند، ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha