کد خبر 210243
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان شمالی در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی

برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان شمالی گفت: همایش نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی و عادل مهری رئیس مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر برگزار شد.

قاسم محمد زاده مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان شمالی در گفتگو با حیات ضمن اشاره به برگزاری همایش نخبگان شاهد و ایثارگر استان خراسان شمالی، گفت: همایش نخبگان شاهد و ایثارگر خراسان شمالی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی و دکتر عادل مهری رئیس مرکز نخبگان شاهد و ایثارگر روز یکشنبه یکم تیر ماه برگزار شد.

وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی ۱۰۱ نخبه شاهد و ایثارگر دارد، عنوان کرد: باید بستر لازم برای توسعه علمی نخبگان شاهد و ایثارگر پیش‌بینی شود و شاخص‌های حمایت از آنها ارتقا پیدا کند.

محمد زاده با بیان اینکه نخبگان شاهد و ایثارگر باید به عنوان قله‌های کشور و ملت به جامعه معرفی شوند، بیان کرد: مردم در ادامه زندگی خود نیازمند الگو و قهرمان فرهیخته هستند و این همان جهاد تبیینی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره فرمودند بنابراین باید این الگوها و نخبگان جامعه ایثارگری را به مردم معرفی کنیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان خراسان شمالی افزود: دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نباید ایثارگران را مانع رشد خود بدانند بلکه باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در زمینه رشد و توسعه حوزه‌های مختلف بهره بگیرند و در این زمینه باید روی فرهنگ سازمانی کار کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha