کد خبر 210217
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه ضروری است

ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه ضروری است

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش سواد رسانه ای در پیشگیری و کاهش آسیب‌های فضای مجازی، گفت: با توجه به این مهم باید ارتقای سواد رسانه ای در بین جوانان و نوجوانان در اولویت باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ عابدین خرّم در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، افزود: البته برای این منظور باید از اساتیدی استفاده کرد که واقعا حرفی برای گفتن دارند.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان باید آموزش سواد رسانه‌ای به شکل کارآمد را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: باید مضرات استفاده از شبکه‌های اجتماعی را برای جوانان تبیین و تشریح کرد.

خرّم یادآور شد: سال جاری جشن عید سعید غدیر در آذربایجان شرقی و به ویژه تبریز به بهترین شکل ممکن و با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

وی بیان کرد: امیدوارم برگزاری باشکوه جشن عید سعید غدیر، الگوی مناسبی برای دیگر رویدادهای فرهنگی و مذهبی در سطح استان باشد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از برخورد خوب فرماندهی انتظامی استان در موضوع حجاب و ضرورت حمایت همه‌جانبه از آن، تشریح کرد: دشمن برای حجاب برنامه ریزی دارد که ما نیز برای نقش بر آب کردن توطئه‌های آنان و برخورد هوشمند با این موضوع باید برنامه ریزی داشته باشیم.

انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

وی همچنین با تبریک انتصاب امام جمعه تبریز به عضویت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: این نشان از جایگاه نماینده ولی فقیه در استان، رضایت رهبر معظم انقلاب و نوآوری‌های ایشان دارد.

وی افزود: این فرصت بزرگی برای استان است که نماد آن برگزاری یکی از پرشورترین نماز جمعه‌های کشور در استان می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha