کد خبر 210201
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

تمجید نماینده ولی فقیه در سمنان از اقدامات فراجا در بحث تذکر لسانی به افراد بی حجاب

تمجید نماینده ولی فقیه در سمنان از اقدامات فراجا در بحث تذکر لسانی به افراد بی حجاب

 نماینده ولی فقیه در استان سمنان به تمجید از اقدامات فراجا در بحث تذکر لسانی نسبت به حفظ حجاب در جامعه پرداخت.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی امام جمعه شهر سمنان یکم مردادماه با بیان اینکه حجاب یک واجب شرعی و ضرورت دینی است و نمی توان در برابر آن دچار وادادگی شد، اظهار کرد: نماز جمعه محل بصیرت افزایی و دشمن شناسی است و باید بدانیم که دشمنان به دنبال بیگانه کردن فرزندان و خانواده های ما با فرهنگ عاشورا و مکتب حسینی هستند که یکی از مصادیق این دشمنی هجمه فرهنگی به موضوع عفاف و حجاب است . 

وی ادامه داد: همانطور که دشمنان مبانی اسلام را مورد هدف خود قرار داده اند ، ما نیز باید با استدلال و منطق جوانان را هوشیار کنیم . 

امام جمعه سمنان با اشاره به رفتار بسیار مودبانه و با انگیزه کارکنان انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب، تاکید کرد: اقدام اخیر فراجا در تذکر لسانی نسبت به حفظ حجاب در جامعه قابل ستایش است و اکثر افراد زمانی که به آنها تذکر داده می شود با آگاهی از مواضع دشمن، نسبت به رعایت حفظ حجاب همکاری می کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین مطیعی اظهار کرد: از مداحان و ذاکران و مبلغان انتظار می رود در این ماه عزیز همه را به همکاری و حمایت از فراجا برای اجرایی شدن رکن اصلی دین یعنی حجاب و عفاف دعوت کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان در پایان تاکید کرد: افرادی که سعی در ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه دارند، می بایست با آنان برابر قانون و با قاطعیت برخورد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha