کد خبر 210168
۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

شرایط استقلال با سایر مدعیان لیگ برتر برابر نیست/ خالدآبادی می‌تواند حسینی را به چالش بکشد

شرایط استقلال با سایر مدعیان لیگ برتر برابر نیست/ خالدآبادی می‌تواند حسینی را به چالش بکشد

پیشکسوت استقلال هم مثل هواداران این تیم از حال و روز این باشگاه ناراضی است و عقیده دارد اگر اوضاع به همین منوال پیش برود امید چندانی به قهرمانی این تیم برای فصل بعد نیست.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: از وقتی که ساپینتو جدا شد مشخص بود استقلال فصل جدید سختی در پیش دارد. خود تغییر سرمربی باعث عقب ماندن تیم می‌شود و حال اینکه بخواهیم دلایل جدایی او را هم بررسی کنیم مسائل دیگری به میان می‌آید. در کل باید بگویم شرایط سختی که استقلال در حال حاضر با آن دست به گریبان است موضوعی است که قابل پیش بینی بود. در این میان علاوه بر تغییرات کادرفنی، تغییر مدیریت هم رخ داد. واقعاً بدترین زمان برای تغییرات مدیریتی در یک باشگاه در کوران نقل و انتقالات است و در نتیجه اوضاع چیزی شد که می‌بینید.

وی در مورد پیش بینی‌اش از عملکرد جواد نکونام در فصل جدید گفت: جواد نکونام مدت‌ها منتظر این فرصت بود که به نیمکت استقلال برسد ولی متاسفانه در بدترین شرایط ممکن به آن رسید. او رزومه و کارنامه قابل قبولی دارد و گزینه مناسبی برای نیمکت استقلال در میان داخلی‌ها محسوب می‌شد ولی حال و روز تیم را که می‌بینید و با این شرایط از دست او هم شاید کاری بر نیاید. واقعاً اوضاع ناراحت کننده است و امیدوارم حداقل از اینجا به بعد اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور علی خطیر بر مسند مدیریت باشگاه هم توضیح داد: خطیر مدیر با دانش و کاربلدی است و در این سال‌ها هم در سمت‌های مختلف حضور داشته و با مدیریت فوتبال آشنایی کامل دارد ولی فکر می‌کنم مشکل استقلال مدیریت نباشد و موضوع کلان‌تر از این صحبت‌هاست. شرایط درآمدزایی در  فوتبال وجود ندارد و دولت هم با اینکه متولی باشگاه است کمک مالی نمی‌کند و در این شرایط هم وقتی پول نداشته باشی توانایی رقابت نداری. گذشت آن زمان که بازیکن به خاطر اسم استقلال و پرسپولیس حاضر بود بیاید مجانی برای این تیم بازی کند و الان هرجا پول بیشتری بدهند بازیکن با آن تیم قرارداد می‌بندد. برای همین کار برای هرکس که مدیرعامل می‌شود سخت است.

بیانی در مورد نقل و انتقالات استقلال خاطرنشان کرد: در 2-3 روز اخیر چند بازیکن خوب به خدمت گرفته شده است. محمدرضا خالدآبادی خرید خوبی بود و سال گذشته در هوادار با او کار کردیم و از گلرهای آینده‌دار فوتبال ایران است و می‌تواند یک رقیب جدی برای حسینی باشد و او را به چالش بکشد. با این حال هنوز در برخی پست‌ها استقلال مشکل دارد. الان محبی و قایدی که بخش زیادی از بار هجومی تیم روی دوش آنها بود جدا شده‌اند و در فاز هجومی هم بازیکنی جذب نشده و هرکسی تا الان آمده بازیکن تدافعی بوده است. اگر در این موارد باشگاه بتواند کاری بکند شاید استقلال در فصل جدید بتواند امیدوار باشد ولی در غیر این صورت بعید است چون شرایط برابری میان این تیم و سایر مدعیان نمی‌بینم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha