کد خبر 210130
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

امام‌جمعه ایلام؛

بهزیستی ساماندهی کودکان متکدی را در اولویت قرار دهد

بهزیستی ساماندهی کودکان متکدی را در اولویت قرار دهد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه خدمت در مجموعه ای چون بهزیستی یک توفیق الهی است بر ساماندهی کودکان متکدی در این استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان بهزیستی ایلام ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران با وفایشان افزود: باید طوری با این قشر برخورد شود که وقتی به سازمان می آیند، احساس کنند آنجا پناهگاهش است و زمانی که در خواستش را مطرح می کند، باید با این طیف به خوبی و روی خوش برخورد کرد.

وی افزود: کودکان و متکدیانی که در شهر تکدی گری می کنند، نیاز است مورد پیگیری قرار گیرند که چه کسانی اینها را مدیریت و برای آنها چاره اندیشی شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: برخی از کسانیکه در ایلام زباله گردی می کنند، غیر بومی هستند اما عوارض آنها متوجه جامعه ما می شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: شما زبان گویای کسانی هستید که ممکن است صدایشان بجای نرسد و بعضی وقتها نیاز به ارتباط برقرار کردن دارند ، لازم است هر چند وقت یکبار مسئولی را به دیدار این افراد مستحق برده و برای مشکلات و تحصیل این خانواده ها تلاش کنید تا کسانیکه استعداد رشد دارند به خاطر هزینه مجبور به ترک تحصیل نشوند.

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با اشاره به بیش از ۲۰۰ ماموریت این‌ مجموعه گفت: بهزیستی امروز به یک نهاد تخصصی و حمایتی تبدیل شده که عموم‌ مردم از خدمات آن برخوردارند.

"حسین نورعلیوند" با ذکر اینکه خدمات بهزیستی روز به روز در حال گسترش است، افزود: بهزیستی در کنار حمایت از جامعه هدف مسأله توانمندسازی آنها را نیز مد نظر داشته و در این زمینه با ارایه خدمات مختلف نظیر پرداخت تسهیلات اشتغال، پرداخت مشوق های بیمه ای و ... در صدد خودکفایی آنهاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha