کد خبر 210116
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان خبر داد؛

رفع مشکلات ۱۱ واحد تولیدی در زنجان

رفع مشکلات ۱۱ واحد تولیدی در زنجان

 رئیس‌ کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در چهارمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با تقدیر از زحمات و تعامل سازنده ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای رفع موانع تولید، اظهار کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی استان در پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع واحدهای صنعتی توفیقات خوبی داشته است، ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله زیادی داریم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد رفع موانع تولید و تکیه بر توان داخلی گفت: اهتمام جدی در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن بی‌اثر کردن تحریم‌های دشمن، در پیشرفت و توسعه کشور بسیار اثر گذار خواهد بود.

این مسئول بر استفاده از ظرفیت بالای ستاد اقتصاد مقاومتی در برطرف کردن موانع واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: با پیگیری و حمایت قضایی ستاد اقتصاد مقاومتی استان مشکلات ۱۱ واحد تولیدی برطرف شده است.

رئیس‌کل دادگستری زنجان توجه به مقوله هم‌افزایی و تلاش برای رفع موانع تولید و شکوفایی صنعت کشور را یک ضرورت برشمرد و گفت: همه باید در این شرایط تحریمی کشور متحد شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha