کد خبر 209888
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با «حیات»:

پرسپولیس خوب یارگیری کرده ولی هنوز تیم تکمیل نشده است/ گل‌محمدی به جوانان اعتماد بیشتری کند

پرسپولیس خوب یارگیری کرده ولی هنوز تیم تکمیل نشده است/ گل‌محمدی به جوانان اعتماد بیشتری کند

پیشکسوت پرسپولیس عقیده دارد این تیم عملکرد خوبی در نقل و انتقالا داشته ولی هنوز چند بازیکن دیگر باید جذب شوند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت پرسپولیس و عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات اظهار داشت: عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات تا اینجای کار خوب بوده است و هم نفرات مهم و کلیدی تیم حفظ شدند و هم بازیکنان با کیفیتی اضافه شدند که می‌توانند به به پرسپولیس کمک کنند. کنعانی زادگان و شهاب زاهدی که پیش از این هم بازیکن پرسپولیس بودند و با جو و فضای این تیم آشنایی دارند و مسعود ریگی هم در پدیده با یحیی گل‌محمدی کار کرده و با او تفکراتش آشنایی دارد و بازیکنان خوبی هستند و پرسپولیس تیم کامل‌تری نسبت به فصل قبل در اختیار دارد. چند بازیکن دیگر هم خصوصاً در خط حمله لازم است که در ادامه امیدوارم جذب شوند. به طور کلی اوضاع خوبی در تیم حاکم است.

وی افزود: از طرفی تمدید قرارداد با ستاره‌های تیم هم کار مهمی بود. هرکدام از نفرات کلیدی تیم جدا می‌شدند کار پرسپولیس گره می‌خورد. بیرانوند که مهره کلیدی و بدون جانشین تیم است و سعید صادقی هم بازیکن با کیفیتی است که به قهرمانی پرسپولیس خیلی کمک کرد. فقط آل کثیر جدا شد که امیدوارم فکری به حال جذب جانشین به جای او کرده باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد جذب کنعانی زادگان و ترافیک در خط دفاعی سرخپوشان هم گفت: این هم یک دغدغه شیرین برای گل‌محمدی است. پرسپولیس سال بعد باید در سه جبهه بجنگد و محرومیت و مصدومیت و خستگی هم وجود دارد و باید نیمکت قوی داشته باشد و به اصطلاح دو تیم کامل در اختیار داشته باشد. داشتن بازیکنان با کیفیت زیاد در تیم اگر به خوبی مدیریت شود و حاشیه ساز نباشد می‌تواند اتفاق خوبی باشد و من به فال نیک می‌گیرم.

فنونی‌زاده در رابطه با نفراتی که باید جذب شوند هم توضیح داد: پرسپولیس گوهری را از دست داده و نیاز به جذب یک گلر خوب در کنار بیرانوند دارد، در خط دفاع این تیم تکمیل است ولی در کناره ها می‌شود تیم را تقویت کرد خصوصاً که سیامک نعمتی هم جدا شده است. در خط هافبک فکر می‌کنم پرسپولیس تکمیل باشد و نیاز چندانی به جذب بازیکن جدید وجود ندارد مگر اینکه گل‌محمدی بخواهد نیمکتش را تقویت کند و در خط حمله هم آل کثیر، پریرا و دیاباته جدا شدند و تنها شهاب زاهدی جذب شده است و فکر می‌کنم حداقل یک بازیکن دیگر در این پست باید جذب شود. ضمن اینکه نفراتی مثل مهدی عبدی و محمد عمری امسال باید بیشتر میدان ببینند. شما نگاه کنید پرسپولیس فصل قبل زمانی که لوکادیا را از دست داد مجبور شد به جوانی مثل عمری اعتماد کند و نتیجه هم داد. به نظرم می‌توان در کنار بازیکنان ستاره و با کیفیت به بازیکنان با استعداد این چنینی هم کم کم اعتماد کرد و میدان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha