کد خبر 209731
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان در گفتگو با «حیات»؛

جهاد دانشگاهی ابزاری پیش برنده در حوزه ایثار و شهادت است

جهاد دانشگاهی ابزاری پیش برنده در حوزه ایثار و شهادت است

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان گفت: جهاد دانشگاهی با ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای می‌تواند ابزار پیش برنده موفقی برای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه ایثار و شهادت باشد.

محمدرضا داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفتگو با حیات ضمن اشاره به دیدار با حمیدرضا مسکنی رئیس جهاد دانشگاهی استان گیلان در روز دوشنبه 26 تیر ماه، گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد مولود انقلاب در راستای رسالت خود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از خانواده معزز شاهد و ایثارگر را یک اصل و اولویت می‌داند و از تمام ظرفیت‌های موجود برای تحقق این امر بهره‌ می‌گیرد.

وی با برشمردن ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در استان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی با ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و رسانه‌ای می‌تواند ابزار پیش برنده موفقی برای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه ایثار و شهادت باشد.

داوطلب اضافه کرد: حوزه‌های معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی، معاونت فرهنگی، مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر هر کدام با طرح‌ها و برنامه‌هایی که دارند می‌توانند همکاری مشترکی را با حوزه‌های مختلف جهاد دانشگاهی رقم بزنند.

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از واقعه عاشوراست و می‌طلبد این فرهنگ در جامعه تقویت و بیش از پیش ترویج شود و گامی در راستای تحقق جهاد تبیین خصوصا برای نسل جوان به عنوان آینده‌سازان کشور باشد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha