کد خبر 209694
۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

منصور رشیدی در گفتگو با «حیات»:

به حسینی گفتم حتی با بیرانوند هم در استقلال رقابت کن/ دو گلر بزرگ همزمان برای تیم لازم است

به حسینی گفتم حتی با بیرانوند هم در استقلال رقابت کن/ دو گلر بزرگ همزمان برای تیم لازم است

پیشکسوت استقلال عقیده دارد بازگشت حسینی به قفس توری این باشگاه اتفاق خوب و مثبتی بوده است.

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص تمدید قرارداد حسینی با استقلال اظهار داشت: این اتفاق خیلی خوبی بود و در این مدت هم من چند بار با مسئولان باشگاه تماس گرفتم و گفتم نباید حسینی را از دست بدهیم. او چند سال در استقلال بوده از این تیم رشد کرده و به تیم ملی رسیده و کاپیتان تیم است و هیچ کجای دنیا یک چنین سرمایه‌ای را اینطور رها نمی‌کنند و بروند سایر سراغ گزینه‌ها و در این مدت هم که قصد داشتند به جای او نفرات دیگر را جذب کنند کار اشتباهی بود. حسینی سرمایه استقلال است و باید حفظ می‌شد و خوشحالم که این اتفاق در نهایت رخ داد.

وی در مورد انتقاداتی که به عملکرد فصل گذشته این بازیکن می‌شود هم گفت: بله شاید حسینی فصل قبل عملکرد خوبی نداشت ولی عملکرد کلی او را در این سال‌ها نگاه کنیم. او در فصل قهرمانی استقلال ببینید چقدر عملکرد مفیدی داشت و حتی اشتباهات فاحش آن خط دفاعی را هم جمع می‌کرد. چند تک به تک گرفت و چند بار دروازه را نجات داد. اگر حسینی آن فصل نبود استقلال قهرمان نمی‌شد. برای همین روی یک فصل نباید در مورد یک بازیکن قضاوت کرد. او  فصل گذشته فکر می‌کنم مشکلات روحی داشت و به همین دلیل عملکردش دچار افت شده بود. با او صحبت کردم و تصمیم دارد امسال جبران کند.

پیشکسوت استقلال در مورد مذاکره با بیرانوند هم گفت: من اصلا نفهمیدم چه شد که او آمد سمت استقلال و با استقلال مذاکره کرد؟ نمی‌دانم فریبکاری بود یا چه چیزی بود؟ قصدش بازارگرمی بود یا چیز دیگر. این رقم‌هایی که مطرح می‌شود واقعاً خنده دار است. اصلاً کسانی که می‌گویند 100 میلیارد می‌دانند 100 میلیارد تومان چند تا صفر دارد؟ این رقم هایی که مطرح شد خنده دار است.

رشیدی در مورد اینکه گفته می‌شود حسینی برای انگیزه گرفتن نیاز به رقیب دارد هم توضیح داد: صد در صد همین طور است. استقلال همیشه دو گلر بزرگ همزمان داشته که باهم رقیب بودند. زمان خودم و خدابیامرز ناصر حجازی با هم رقابت می‌کردیم و احترام یکدیگر را هم داشتیم. زمانی که خودم مربی گلرهای استقلال بودم برومند و طباطبایی همزمان رقابت می‌کردند. آنها با هم مشکل داشتند ولی ما اجازه نمی‌دادیم از تیم بیرون برود. همین رقابت به نفع جفتشان شد. حسینی هم نیاز به رقیب جدی دارد و به او گفتم هرکس هم آمد حتی بیرانوند هم آمد بمان و تلاش کن و بدون حاشیه با او رقابت کن.

وی در پایان در مورد وضعیت استقلال هم خاطرنشان کرد: وضعیت استقلال بسیار نابسامان است و اصلاً تعریفی ندارد. همه تیم ها مشغول تقویت هستند و استقلال تا کنون فقط دو بازیکن خریده و چند بازیکن از دست داده است. اصلاً اوضاع جالب نیست و امیدوارم این شرایط تغییر کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha