کد خبر 209586
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:

نسل جوان دانشجو بستری مناسب برای جریان‌سازی و گسترش فرهنگ دینی است

نسل جوان دانشجو بستری مناسب برای جریان‌سازی و گسترش فرهنگ دینی است

 نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نسل جوان دانشجو می‌تواند بستری مناسب برای جریان‌سازی در راستای گسترش فرهنگ دینی باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت‌ الله هاشم نیازی در آیین رونمایی از پوستر جشنواره شعر «میر کائنات» از سری برنامه‌های سومین جشنواره امامت و مهدویت که در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: همه ارکان جامعه به‌ویژه دانشگاه‌ها باید جریان‌سازی انقلاب و فرهنگ اسلامی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری به اصحاب فرهنگ و هنر و اندیشه و تأکید ایشان بر اینکه راز ماندگاری یک حقیقت اصیل آن است که به زبان هنر درآید، افزود: زبان هنر اثرگذارترین راه برای اشاعه فرهنگ دینی و تعمیق و گسترش فرهنگ مهدویت در جامعه است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی می‌تواند زمینه‌ساز انتقال این فرهنگ به نسل‌های آینده  باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فضای دانشگاه‌ها با توجه به حضور اساتید و فرهیختگان و نسل جوان دانشجو می‌تواند بستری مناسب برای جریان‌سازی در راستای گسترش فرهنگ دینی باشد.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره، بیان کرد: سال گذشته این جشنواره شعر با عنوان «بوتراب»، برگزار شد و امسال این جشنواره با عنوان «میر کائنات» برگزار می‌شود.

 سیامک بهاروند با بیان اینکه این جشنواره با اولویت لهجه‌های بومی و محلی استان لرستان، ۱۸ بهمن‌ماه سال‌ جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان اعم‌ از اساتید، دانشجویان، شعرا و اهل فرهنگ می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ دی‌ماه امسال به دبیرخانه این جشنواره به نشانی Khorramabad.iau.ir/mir.kaenaat ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha