کد خبر 209574
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

مجوز برپایی موکب‌های عزاداری سالار شهیدان در ری صادر شد

مجوز برپایی موکب‌های عزاداری سالار شهیدان در ری صادر شد

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران از صدور مجوز برپایی موکب های عزاداری در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی مالمیر روز دوشنبه در این باره گفت: به منظور ساماندهی و نظارت بهتر در خدمت گذاری بیشتر به خادمان اهل بیت(ع)، با تایید مراکز ذیربط و پلیس راهور ضمن صدور مجوز برپایی موکب های عزاداری به خادمان اباعبدالله الحسین(ع)، مساعدت مالی برای تهیه کتیبه، پرچم و بنر برای هیات ها و مساجد انجام شد.

وی افزود: متقاضیان تا پایان ماه فرصت دارند با مراجعه به ساختمان معاونت اجتماعی منطقه نسبت به تکمیل فرم برپائی موکب اقدام کنند.

مالمیر اضافه کرد: متقاضیان برپایی موکب در مساجد برای تایید فرم های ثبت نام به امور مساجد، متقاضیان بسیج به سپاه پاسداران و متقاضیان موکب هیات ها به سازمان تبلیغات اسلامی شهرری مراجعه و در نهایت برای تایید نهائی به پلیس راهور مراجعه کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: آماده سازی و برپایی موکب و غرفه های ماه محرم و صفر و مسیر راهپیمایی دلدادگان اربعین حسینی (ع) با تلاش و مشارکت اداره فرهنگی معاونت اجتماعی و نواحی منطقه پیگیری می شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha