کد خبر 209454
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

فرماندار قزوین:

ترک فعل مدیران دستگاه‌ها بررسی و در موارد مقتضی برخورد قاطع می‌شود

ترک فعل مدیران دستگاه‌ها بررسی و در موارد مقتضی برخورد قاطع می‌شود

فرماندار قزوین گفت: فعل و ترک فعل مدیر دستگاه بررسی شود که اگر توان مذاکره با مردم را ندارد و نمی‌تواند پاسخگوی مطالبه به‌حق آنان باشد، بودن او در این پست و سمت خیانت به مردم و نظام است و باید برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ غلامحسن اسلامی‌صدر در جلسه شورای اداری شهرستان قزوین که یکشنبه ۲۵ تیرماه در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم وجود ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و رشادت‌های آن‌ها، تأمین امنیت یکی از خدماتی است که از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به مردم ارائه شود.

وی بیان کرد: در سال جاری هفته‌ای ۲ مرتبه تجمع مردم در پی مطالبات مختلف را شاهد هستیم که علی‌رغم ناهنجاری‌هایی که با خود به همراه دارد ما بر مزایای آن تمرکز می‌کنیم. اینکه مردم اعتراضی مسالمت‌آمیز دارند فرصتی برای ماست که سبب می‌شود مطالبات آن‌ها جمع نشده و منجر به آشوب نشود.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: نکته مثبت دیگر در این تجمعات، بررسی عملکرد ادارات مرتبط است؛ این ارزیابی متفاوتی است که مردم در اختیار ما قرار می‌دهند و شاید در بازرسی‌های ما چنین اطلاعات و کم‌کاری‌هایی به دست نیامده باشد.

وی تصریح کرد: کسی که برای مطالباتش تجمع می‌کند، کارد به استخوانش رسیده و در تنگناست و باید شأن او را رعایت کرد و در این زمینه لازم است فعل و ترک فعل مدیر دستگاه بررسی شود که اگر توان مذاکره با مردم را ندارد و نمی‌تواند پاسخگوی مطالبه به‌حق آنان باشد، بودن او در این پست و سمت خیانت به مردم و نظام است و باید برخوردی قاطعانه با مدیر صورت گیرد.

اسلامی‌صدر گفت: همواره دشمنان اسلام و انقلاب در کمین‌ هستند تا اعتراض به‌حق شهروندان را که در جهت بهبود امور انجام می‌شود تبدیل به یک مشکل امنیتی کنند اما به لطف خدا در بیشتر مواقع نقشه‌هایشان نقش بر آب شده و با حافظان امینت ختم به خیر می‌شود.

وی افزود: عملکرد نهادهای امنیتی در حوادث سال گذشته ستودنی بود و قزوین جزو استان‌های آرام کشور قلمداد شد. پس از این هم انتظار می‌رود ادارات مختلف همکاری و همراهی کنند و نواقص مجموعه خود را مرتفع نمایند.

فرماندار قزوین در پایان اظهار کرد: مهم‌ترین مؤلفه در مدیریت، حراست از امنیت شهر است، وقتی موضوعی همچون سیل و زلزله و اغتشاشات حادث شود تمام مسائل اداره کنار رفته و اولویت با برقراری امنیت شهر و شهروندان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha