کد خبر 209452
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

سردار یوسف مولایی:

باید با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای الگوهای خود را به نسل نو معرفی کنیم

باید با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای الگوهای خود را به نسل نو معرفی کنیم

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: شهدا الگوهای همیشگی برای دفاع و ایثار در راه وطن هستند و این الگوها باید با استفاده از ظرفیت‌‎های رسانه‌ای به نسل نو منتقل شود.

به گزاش گروه استان های حیات؛ سردار سید یوسف مولایی در مراسم یادواره شهدای دانشجو و شهدای گمنام خلخال در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهر اظهار کرد: ما با وجود داشتن شخصیت‌های بزرگی چون شهید سلیمانی، شهید چمران و شهدای دانشجو در زمینه الگوسازی برای نسل جوان چندان موفق نبوده ایم و این در حالی است که دشمنان در فضای رسانه‌ای و مجازی در حال الگوسازی برای جوانان هستند.

وی اضافه کرد: دشمن با استفاده از رسانه و فضای مجازی در اختیار خود نسبت به معرفی چهره‌های تقلبی و فریبکار به عنوان الگو برای جامعه ما تلاش می کند.

معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: ما ابوالفضل‌ها و عباس‌ها و رستم‌ها را برای الگوگیری داریم و برای معرفی این الگوها به نسل جوان و آینده‌ساز ما نیز باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ای استفاده کنیم.

در این مراسم که در راستای اجرای برنامه‌های ستاد کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های خلخال همچنین مسئولین اجرایی ، انتظامی و نظامی و اقشار و گروه‌های مختلف مردم برگزار شد ، برنامه‌های متنوعی از جمله قرائت قرآن، شعر، سرود اجرا شد.

شرکت کنندگان همچنین با برپایی آیین عزاداری یاد و خاطره شهدای دانشجو و همچنین شهدای گمنام میهمان دانشگاه آزاد اسلامی خلخال را گرامی داشتند.

در پایان مراسم یادواره شهدای دانشجوی خلخال، شرکت کنندگان با حضور در گلزار شهدای میهمان دانشگاه آزاداسلامی خلخال مراسم گلباران، غبارروبی و عطرفشانی را برگزار و یاد و خاطره شهدای گمنام میهمان این شهرستان را گرامی داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha