کد خبر 209386
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

مجید نامجومطلق در گفتگو با «حیات»:

نکونام واضح بگوید منظورش از بچه چه کسی است/ با این شرایط کاری از دست خطیر هم بر نمی‌آید

نکونام واضح بگوید منظورش از بچه چه کسی است/ با این شرایط کاری از دست خطیر هم بر نمی‌آید

پیشکسوت استقلال عقیده دارد مشکلات این باشگاه به حدی است که اگر مسئولین کمک نکنند از دست مدیرعامل باشگاه هم کاری ساخته نیست.

مجید نامجومطلق در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: وضعیت استقلال خوب نیست و گلایه‌های جواد نکونام کاملاً به حق بود. استقلال از نقل و انتقالات عقب افتاده و بخشی از آن به دلیل تغییرات مدیریتی در بدترین زمان ممکن بود و دیگری به خاطر مشکلات مالی که باشگاه درگیر آن است و مدیر جدید هم از روزی که آمده به همین خاطر نتوانسته کار خاصی انجام دهد. نکونام می‌گوید بازیکنانی که خواسته هیچکدام جذب نشدند و همه یک به یک به تیم‌های دیگر رفتند و این شرایط در شأن باشگاه استقلال نیست که رقبایش هر روز 1-2 ستاره جذب می‌کنند و استقلال هنوز در اولویت‌هایش مانده است.

وی افزود: تقویت تیم که جای خودش را دارد و حتی استقلال نتوانسته ستاره‌های فصل خودش را حفظ کند و این نشان می‌دهد نه تنها تیم تقویت نشده بلکه تضعیف هم شده است و نگرانی هواداران و کادرفنی در این شرایط به حق است. امیدوارم در روزهای باقی مانده اتفاقات خوبی بیافتد تا حدی این عقب افتادگی جبران شود. من واقعاً نگران وضعیت استقلال هستم و این شرایط ادامه پیدا کند در این فصل شاهد نتایج خوبی نخواهیم بود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با روی کار آمدن علی خطیر هم توضیح داد: خطیر مدیر توانمند و با سوادی است و در پست‌های مختلفی کار کرده و تجربه و علم و آگاهی بالایی نسبت به مدیریت فوتبال دارد ولی او هم در این شرایط کاری از دستش بر نمی‌آید و باید مسئولین به استقلال کمک کنند. وقتی تیم مشکلات مالی دارد مدیرعامل به تنهایی کاری از دستش بر نمی‌آید و متولیان باشگاه باید فکری برای این موضوع بکنند. بدون پول در نقل و انتقالات نمی‌شود کاری انجام داد و خطیر هم مقصر این شرایط نیست.

نامجومطلق در رابطه با وضعیت دروازه استقلال و احتمال بازگشت حسینی هم گفت: این ها دیگر سلایق شخصی است و سرمربی تیم باید تشخیص دهد که چه کسی درون دروازه قرار می‌گیرد. اینکه او می‌خواهد گلر فصل بعد استقلال حسینی باشد یا شخص دیگری مسائل فنی است و نباید در کار سرمربی خصوصاً در مورد نقل و انتقالات دخالت کنیم و باید اجازه دهیم کارش را انجام دهد.

وی در مورد صحبت‌های جواد نکونام و خطاب کردن شخصی که عامل ناکامی استقلال در سال‌های اخیر است هم توضیح داد: من نمی‌دانم منظور نکونام از شخصی که آن را بچه خطاب کرده کیست و او را نمی‌شناسم. بهتر است نکونام واضح بگوید منظورش چه کسی است و او را معرفی کند و اینجور مبهم صحبت کردن فقط تیم را به حاشیه می‌برد و هرکس برداشت ذهنی خودش را خواهد داشت و اگر هم شخصی باعث برهم ریختن آرامش استقلال می‌شود مدیریت باید اقدام قاطعی در خصوصش انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha