کد خبر 209280
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

مادر شهید محمدمهدی رضوان در گفتگو با «حیات»:

امسال هم تولد پسرم خاص است / خداوند به زیبایی فرزندم را خریدار شد + فیلم

امسال هم تولد پسرم خاص است / خداوند به زیبایی فرزندم را خریدار شد + فیلم

الهه عسگری گفت: همیشه می‌گویم خوش به سعادت پسرم  که در مسیر اهل بیت (س) قدم برداشت و آن‌قدر قشنگ در این مسیرها قدم برداشت که خداوند به زیبایی خریدارش شد.

الهه عسگری مادر شهید مدافع امنیت محمدمهدی رضوان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات بیان داشت: محمدمهدی در سال 1398 قبل از اغتشاشات بنزین در محله هرندی میدان شوش تهران توسط قاچاقچیان مواد مخدر با ضربه قمه ای که به سرش وارد شدبه شهادت رسید.

وی ادامه داد: محمدمهدی سه روز در کما بود تا اینکه در  نوزدهم آبان ماه سال 1398 شهید شد. پسرم متولد 26 تیرماه سال 1379 بود. چند روز دیگر محمدمهدی وارد تولد 24 سالگی‌اش می‌شود.

مادر شهید رضوان گفت: تولدخاص 20 سالگی محمد را خیلی‌ها در موردش شنیدند که نسبت به سفارشی که خودش کرده بود و در تولد 19 سالگی‌اش می‌گفت: «مادر! سال دیگه تولد ۲۰ سالگی من است، یک تولد خاص! شما باید برای من یک تولد خاص بگیرید»؛ اما من حرف فرزند خود را نفهمیدم!  او گفت: «سال دیگه تولد من یک تولد خیلی قشنگی می‌شه؛ می‌خوام همه را دعوت کنم»، من فکر کردم که می‌خواهد همه دوستان خود را دعوت کند؛ گفتم «باشه مادر جان! سال دیگه برایت جشن تولد می‌گیرم و همه دوستانت را دعوت کن»، آن‌موقع نفهمیدم که منظور فرزندم چه بود؛ اما وقتی آن سال مشغول تدارک جشن تولد او شدم، دیدم که جشن تولد ۲۰ سالگی محمدمهدی خیلی خاص بود! او شهید شده بود».
 

خداوند به زیبایی فرزندم را خریدار شد + فیلم

مادر شهید رضوان گفت: امسال هم محمد مهدی تولدش یک تولد خاص است، البته امسال من می‌گویم تولد پسرم خاص است؛ چون سالروز تولدش دو روز قبل از محرم می‌شود، یعنی طبق همان چیزی که خودش دوست داشت به پیشواز محرم می‌رویم. محمد مهدی خیلی به اهل بیت (س) علاقه داشت و عاشق حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بود. او به امام حسین (ع) نیز علاقه فراوانی داشت. ایام محرم، صفر، فاطمیه ،مسلمیه و محسنینه برای محمد دنیایی دیگر بود.

وی افزود: یعنی یک جوان نوزده ساله که شاید خیلی از جوان‌ها اکنون این فضاهای مذهبی برایشان خیلی معنی و جذابیت نداشته باشد ولی برای آقا محمد تمام جذابیت زندگی اش و دنیایش اهل بیت (س) بود. محمدمهدی همیشه می‌گفت: «به عشق دین و مذهب است که نفس می کشیم و راه می رویم. لحظه شماری می کنم که محرم و صفر بیاید. لحظه شماری می کنم در ایام فاطمیه بتوانم قدمی بردارم.»

مادر شهید رضوان گفت: همیشه می‌گویم خوش به سعادت پسرم  که در مسیر اهل بیت  قدم برداشت و آن‌قدر قشنگ در این مسیرها قدم برداشت که خداوند به زیبایی خریدارش شد، خداوند جوری محمد را خرید که آخرین نمازش را در مسجد جمکران خواند و بعد از آمدن از جمکران آقا محمدمهدی در 16 آبان سال 1398 در  پنجشنبه  شب که در ماموریت به سر می برد با  ضربه به سر و صورتش به فیض شهادت نائل آمد. این یعنی زیبا خریدن خدا، پسرم آنقدر خودش را صرف اهل بیت و خدا کرد که خداوند به زیبایی آغوشش را برای آقا محمد باز کرد از این بابت خوشحال هستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha