کد خبر 209220
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی درگذشت بنیان گذار جنبش ضد آپارتاید (قبله)

پیام تسلیت رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی درگذشت بنیان گذار جنبش ضد آپارتاید (قبله)

  رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی درگذشت بنیان گذار جنبش ضد آپارتاید (قبله) گفت: تاکید بر حقوق حقه ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تاکید این عالم بزرگوار بوده و برپایی راهپیمایی های روز قدس در کیپ تاون، قطعا رهتوشه ای گرانبها برای سفر ابدی و حیات اخروی ایشان محسوب می شود.                                              

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ در پیامی، درگذشت شیخ احمد قاسم مبارز مسلمان و بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید "قبله"در آفریقای جنوبی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است :

باسمه تعالی 

 انا لله وانا الیه راجعون

انتشار خبر درگذشت شیخ احمد قاسم بنیانگذار جنبش ضد آپارتاید در کیپ تاون ، منجر به تاثر عمیق گردید. این فعال و مبارز دینی که بخش اعظمی از عمر خود را در خدمت جنبش ضد آپارتاید در آفریقای جنوبی و در زندانهای رژیم سابق این کشور سپری کرد، از پیروان مخلص مکتب انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت محسوب می شد. تاکید بر حقوق حقه ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تاکید این عالم بزرگوار بوده و برپایی راهپیمایی های روز قدس در کیپ تاون، قطعا رهتوشه ای گرانبها برای سفر ابدی و حیات اخروی ایشان محسوب می شود. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه فقدان این پیرو راستین تعالیم امامین انقلاب اسلامی و مکتب اصیل مقاومت، ،برای این عالم بزرگوار علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ، خصوصا خانواده محترم و شاگردان متعهد ایشان صبر جزیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

                                                                          محمد مهدی ایمانی پور 

  رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی                                                

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha