کد خبر 209075
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در ارومیه برگزار شد

اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در ارومیه برگزار شد

اجتماع عظیم و مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور پرشور اقشار مختلف به ویژه بانوان و دختران در پارک گوللرباغی ارومیه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در این اجتماع گفت: دشمن به اقتدار و عظمت زن و اینکه او تکیه گاه ومحور در کانون خانواده است، پی برده و بر این عظمت طمع ورزیده و تلاش می کندتا با هدف قرار دادن این تکیه‌گاه کانون خانواده را فروریزد.

حجت الاسلام منصور امامی با بیان اینکه در تاریخ، زنان دارای ارزش و فضیلت کسانی هستند که توانسته اند قهرمانان بزرگ تربیت کنند، افزود: فردوسی وقتی می خواهد از زنان ایرانی یاد کند، از آن ها به عظمت و بزرگی یاد می کند و در تمام شاهنامه زنان محترم و دارای قدر و منزلت را مشاهده می کنیم و ما امروز وارث این تمدن هستیم و بعد از اسلام نیز ارزش و اهمیت بانوان بیشتر مطرح شد.

وی اضافه کرد: زنان تجلی خداوند بر روی زمین در نشر مهر و عطوفت و تربیت انسان هستند و به دلیل این شاخصه ها و عواطفی که زن دارد، شیطان بیشتر در او طمع می کند چرا که زن ستون جامعه است و شیاطین این را متوجه شده اند که اگر ستون جامعه از بین برود، جامعه متلاشی خواهد شد ...

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: زنان با تربیت انسان های مومن و با حرکت در مسیر دین توانستند در برابر شیطان صف آرایی کنند و راه رسیدن زنان به خداوند متعال به دلیل این که خداوند بانوان را مظهر خود در روی زمین آفریده است، از مردان نزدیک تر است.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: امروز زنان ایران زمین باید بدانند که عظمتی که در بانوان وجود دارد، می تواند مردانی را تربیت کند که دنیا مات و حیران بماند و فرزندان مادران این مرز و بوم بودند که توانستند غرب را در منطقه خلیج فارس به زانو دربیاورند.

وی گفت: جوانان تربیت یافته مکتب فاطمی مادران ایران بودند که در خرمشهر چهار شهید دادند تا جنازه زن ایرانی را از دست بعثی ها بگیرند و دشمن امروز از این بینش و اقتدار می ترسد و به همین دلیل نیز به جایگاه زنان حمله می کند.

وی افزود: جایگاه زن در جامعه جایگاه رهبری و هدایت است و ما شاهد هستیم دشمن به جایگاه رهبری حمله می کنند و این زنان هستند که می توانند جامعه را ولایت مدار بار بیاورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز زنان عفیف ایرانی در خط مقدم مجاهدت خاموش و مبارزه با دشمن قرار دارد و دشمن هم این را متوجه شده است.

حجت الاسلام امامی اظهار کرد: در بین ۱۴ معصوم اهل بیت، یک زن به نام زهرای مرضیه (س) قرار دارد و این زن مجلله به عنوان الگوی همه ائمه و محور حرکت ائمه هستند

برپایی جشن، اجرای سرود، مسابقه و برنامه های شاد از بخش های مختلف این مراسم بود؛ دراین مراسم همچنین از نخبگان فرهنگی و ‌ورزشی محجبه، تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha