کد خبر 209073
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

معاون وزیرآموزش و پرورش:

گره‌های کور کشور با دست توانمند نخبگان باز می شود

گره‌های کور کشور با دست توانمند نخبگان باز می شود

معاون وزیر و رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: گره های باز نشده و مشکلات موجود کشور در حوزه‌های مختلف با دستان توانمند نخبگان و فرهیختگان باز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ الهام یاوری روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور در سنندج اظهار کرد: توانمندی در ابعاد مختلف لازمه اثرگذاری است و ارتقای توانمندی عقلی، نگاه تحلیلی و توجه به سلامت بدنی سه ابزار مهم برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان استعدادهای درخشان آینده سازان این کشور هستند، گفت: این دانش‌آموزان باید توسط ارگان‌های مختلف بویژه دستگاههای متولی مورد حمایت جدی قرار گیرند.

رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اضافه کرد: در مقابل نیز دانش آموزان باید با علم آموزی، پژوهش و شکافتن افق‌های نوین دانش بتوانند آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنند.

وی کسب رتبه‌های برتر در المپیاد رشته‌های مختلف را نشان دهنده فتح قله‌های موفقیت دانست و گفت: بی شک گره‌های باز نشده کشور و جاده‌های محدود شده علم توسط نخبگان و فرهیختگان قابل بازشدن خواهد بود.

یاوری همچنین با قدردانی از میزبانی این استان در برگزاری المپیاد ورزشی دانش‌آموزان مدارس سمپاد تاکید کرد: هر کدام از دانش آموزان باید در راستای تحقق شعار "هر نیاز کشور یک سمپادی، آماده اثرگذاری" از تمام توان و انرژی خود بهره ببرند.

المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور با حضور ۳۶۰ دانش آموز سمپادی از امروزدر سنندج آغاز شده است و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha