کد خبر 209069
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

استاندار ایلام: ناهماهنگی بین دستگاه ها در پیشبرد پروژه مسکن ملی پذیرفتنی نیست

استاندار ایلام: ناهماهنگی بین دستگاه ها در پیشبرد پروژه مسکن ملی پذیرفتنی نیست

استاندار ایلام با بیان اینکه برخی مدیران اجرایی در روند اجرایی طرح ملی نهضت مسکن کند عمل می کنند و هنوز موتورشان گرم نشده است، گفت: ناهماهنگی بین دستگاه ها در پیشبرد پروژه مسکن ملی پذیرفتنی نیست.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست شورای مسکن با بیان اینکه در استان ایلام بر اساس سهمیه مشخص شده باید ۳۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی نهضت مسکن ساخته شود، افزود: این جلسه اتمام حجت با مدیران مرتبط با نهضت ملی مسکن است که باید فصل الخطاب قرار گیرد و در راستای تسریع در ساخت و ساز واحدهای مسکونی طرح ملی نهضت مسکن اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه نباید زمان را در انجام پروژه های طرح ملی نهضت مسکن از دست داد، بیان کرد: ارائه گزارش زمانی ارزش دارد که کار به ساخت و ساز برسد و مردم رضایت داشته باشند.

استاندار ایلام یادآور شد: گزارش اینکه کار تأمین زمین در چه کمیسیون و چه دستگاهی به مشکل برخورده است، برای ما و مردم گره گشا نیست.

بهرام نیا تاکید کرد: مجموعه راه و شهرسازی موتورشان را گرم و به هم وصل شوند، مدیر کل مجموعه راه و شهرسازی با توجه به دانستن ادبیات مدیریت، باید زیر مجموعه خود را در این زمینه برای پیشبرد سریعتر امور همراه کند.

وی اضافه کرد: نباید بهانه ای برای عدم انجام کار وجود داشته باشد و انتظار است اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، به ما منعکس تا برطرف کنیم.

استاندار ایلام گفت: اگر با همین روش پیش برویم، سالها طول می کشد تا نهضت ملی مسکن تکمیل شود، در صورتیکه از عمر دولت سیزدهم فقط ۲ سال باقی مانده است، بنابراین کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

بهرام نیا اظهار داشت: مسکن برای مردم همانند غذا ضرورت دارد ، تعهد ما ۳۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان است، بنابراین مدیران با همت و تدبیر از ظرفیت دستگاه ها ، بخش خصوصی و ... استفاده و این مهم را به انجام برسانند.

گفتنی است، در این نشست روند اجرایی ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مربوط به زمین صنعت و معدن با ۸۵ واحد، ضلع شمالی دانشکده علوم تحقیقات با ۶۰ واحد، ساختمان اداری جهاد کشاورزی در بانبرز با ۱۵۰ واحد، زمین آموزش و پرورش واقع در خیابان بعثت با ۲۹۰ واحد، زمین دامپزشکی واقع در بلوار جنوبی امام (ره) با ۶۰ واحد، زمین غله با ۲۵۰ واحد، زمین شرکت زیرساخت با ۷۰ واحد، ضلع شرقی کمربندی ایلام با ۲ هزار واحد، دانشگاه ایلام با ۶۰ واحد، ورزش و جوانان با ۷۰ واحد مورد بررسی قرار گرفت و استاندار ایلام در این خصوص دستورات مقتضی را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha