کد خبر 209033
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرکرد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرکرد شد

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقایقی قبل به منظور حضور در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مناطق زاگرس‌نشین وارد چهارمحال و بختیاری شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۲۲ تیرماه به منظور حضور در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی مناطق زاگرس‌نشین وارد چهارمحال و بختیاری شد.

اسماعیلی در سفر به استان، علاوه بر حضور در مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس‌نشین، دیدارهایی نیز با مسئولان استانی و فعالان عرصه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرکرد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان آغاز شده و نشست با مجمع نمایندگان، استاندار، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و حضور در جلسه شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری نیز از دیگر برنامه‌های سفر اسماعیلی به این استان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی سفر با عزیمت به شهر بروجن در مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی محلی زاگرس‌نشینان حضور پیدا کرده و آیین تجلیل از برگزیدگان این جشنواره با حضور وی برگزار خواهد شد.

محمود اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع، محمد مهدی سموعی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، محمد الهیاری فومنی، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، سید امیرعباس ستایشگر، مدیرعامل انجمن موسیقی کشور و محمدرضا برکت، مدیرکل دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این سفر اسماعیلی را همراهی می‌کنند.

دوازدهمین جشنواره موسیقی محلی کشور ویژه مناطق زاگرس‌نشین از عصر سه‌شنبه ۲۰ تیر با حضور هنرمندان ۱۸ استان در بروجن آغاز شده است. در این رویداد هنری که تا امروز ۲۲ تیر ادامه دارد، ۱۱ گروه و ۲۳ تکنواز با اجرای زنده آثار خود به رقابت می‌پردازند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha