کد خبر 208961
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

استاندار کردستان: مدیریت اثربخش عامل مهمی در ممانعت از ایجاد چالش‌ مالیاتی است

استاندار کردستان: مدیریت اثربخش عامل مهمی در ممانعت از ایجاد چالش‌ مالیاتی است

استاندار کردستان گفت: مدیریت اثر بخش و همراه با تدبیر عامل مهمی در ممانعت از ایجاد تنش در حوزه مالیات است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در ششمین روز از هفته فرهنگ مالیاتی با کارکنان اداره کل مالیات استان دیدار و اظهار کرد: یکی از حوزه های چالش برانگیز و تنش زا در جامعه ما امور مالیاتی است ولی با وجود نحوه مدیریت اصولی و رویکرد صحیح و شفاف در استان وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی در حوزه مالیات امری ضروری است، اضافه کرد: در یک سال و نیم اخیر شاهد هیچ نوع تنش و چالشی در حوزه مالیات استان نبودیم که این اتفاق نشان از تدبیر در مدیریت امور مالیاتی استان است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امور مالیاتی یکی از ادارات دارای ارباب رجوع بیشتر نسبت به دستگاه های دیگر است، بیان کرد: تکریم ارباب رجوع بخش مهمی از فعالیت کارکنان امور مالیاتی است.

زارعی کوشا بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و یادآور شد: برخورد مناسب کارکنان تاثیر زیادی در رضایت ارباب رجوع دارد بنابراین این مهم باید سرلوحه کار همه کارمندان باشد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان هم در این دیدار گزارشی از عملکرد پرداخت مالیات در استان را ارائه کرد و گفت: براساس آمارهای موجود تعداد اظهارنامه‌های مالیاتی در کردستان یک ونیم تا ۲ برابر استان‌های همجوار است که بیانگر بالا بودن سطح فرهنگ و انضباط مالیاتی در استان است.

۱۶ تا ۲۲ تیرماه به نام هفته فرهنگ مالیاتی نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha