کد خبر 208955
۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

رئیس کمیته ایثارگران برنامه هفتم در گفتگو با «حیات»:

اعضای کمیته ایثارگران برنامه هفتم مشخص شدند/ آغاز روند بررسی احکام ایثارگری از امروز در کمیته ایثارگران 

اعضای کمیته ایثارگران برنامه هفتم مشخص شدند/ آغاز روند بررسی احکام ایثارگری از امروز در کمیته ایثارگران 

حسن نوروزی گفت: جلسات کمیته ایثارگران از عصر امروز آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و قرار است تمامی احکام مربوط به ایثارگران بررسی و سپس اطلاع رسانی شود.

حسن نوروزی، رئیس کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی  حیات؛ از آخرین وضعیت احکام ایثارگران در کمیته مربوطه سخن گفت و افزود: با توجه به اینکه احکام مربوط به ایثارگران در مواد ۸۰ به بعد برنامه درج شده است فعلا مصوبه ای در این زمینه نداشتیم.

وی عنوان کرد: بنده حکم ریاست کمیته را دیروز دریافت کردم، جلسات کمیته ایثارگران از عصر امروز آغاز و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت و قرار است تمامی احکام مربوط به ایثارگران بررسی و سپس اطلاع رسانی شود.

نوروزی بیان کرد: محمد مهدی مفتح، عضو فراکسیون شاهد، هاجر چنارانی، عضو فراکسیون ولایت، فاطمه رحمانی، عضو فراکسیون ایثارگران و ابوالفضل ابوترابی عضو فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی اعضای کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه هستند والبته کارشناسان و نمایندگانی هم از بنیاد شهید و دولت در این کمیته حضور خواهند داشت.

رئیس کمیته ایثارگران مجلس تصریح کرد: اصلاحیه ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران، تمدید احکام برنامه ششم توسعه در برنامه هفتم و مواد مربوط به بیمه تکمیلی جزو مباحث مهم مورد بررسی در کمیته ایثارگران خواهند بود.

لازم به ذکر است ماده ۳۸ به شرح زیر است؛ مشمولین ماده ۳۸ هنگام نیل به بازنشستگی که پس از ۳۰ سال از اولین دریافتی ماهانه از بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می گیرد از حقوق بازنشستگی، پاداش پایان خدمت و کلیه امتیازات منظور شده برای شاغلان همطراز برخوردار و مطابق با حکم صادره از سوی نیروهای مسلح توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت میگردد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha