کد خبر 208803
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ در گفتگو با «حیات»؛

مراسم گردهمایی خانواده های شهدا فردا برگزار می شود

مراسم گردهمایی خانواده های شهدا فردا برگزار می شود

مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ گفت: به مناسبت روز حجاب و عفاف روز چهارشنبه 21 تیرماه از ساعت 17 تجمعی با حضور خانواده های معظم شهدا در میدان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در گفتگو با حیات ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: به مناسبت روز حجاب و عفاف روز چهارشنبه 21 تیرماه از ساعت  الی 18.30 17 تجمعی با حضور خانواده های معظم شهدا در میدان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مردم و خانواده معظم شهدا جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خصوصا بحث حجاب و عفاف که شعار تمام شهدای معزز ماست، دعوت می‌کنم فردا ساعت 17 در این همایش حضور یابند.

کریمی در ادامه افزود: با برگزاری این تجمع با شکوه، ارزش های انقلاب اسلامی در جامعه مشهود و اثر گذار می‌شود. شرکت و حضور منسجم مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در این مراسم نشان دهنده مسیر حجاب، عفاف و قرآن خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ با بیان اینکه دبیر این همایش سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، عنوان کرد: از مقامات، مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت به عمل آمده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کریمی در پایان با اشاره به دعوت از 350 خانواده جامعه ایثارگری و جانبازان برای حضور در این همایش، اظهار کرد: جمعی از خانواده‌های معزز شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان شاخص از جمله مادر شهیدان خالقی پور، مادر شهیدان مسلم فراهانی، مادر شهید مدافع حرم عبداللهی از مدعوین ما هستند که امیدواریم  فردا در این مراسم حضور یابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha