کد خبر 208767
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز در گفتگو با «حیات» خبر داد؛

انتشار فراخوان فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت 

انتشار فراخوان فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت 

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: فراخوان بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت در دو بخش هنری و ادبی منتشر شد.

سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در گفتگو با حیات ضمن اشاره به انتشار فراخوان بزرگ فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع ایثار و شهادت، گفت: این فراخوان به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در دو بخش هنری و ادبی منتشر شده است.

وی هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی را  بهره‌برداری از تولیدات فرهنگی، هنری و ادبی از ذوق‌ها و سلیقه‌های آحاد جامعه باهدف هم‌افزایی در خلاقیت و تاثیرگذاری در نسل نو در حوزه ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: این فراخوان حوزه وسیعی از تولیدات با مضمون ایثار و شهادت را در برمی‌گیرد و علاقه‌مندان از طیف‌های گوناگون هنری و ادبی می‌توانند عقیده و خلاقیت خود را در قالب‌های مختلف ابراز کنند.

رستمیان بیان کرد: این فراخوان در دو بخش ادبی با موضوعات داستان کوتاه، خاطره‌نویسی، زندگی‌نامه نویسی و یادداشت‌ها، مصاحبه و فیلم‌نامه‌نویسی و هنری با موضوعات آثار دیداری و شنیداری در 4 بخش موسیقی در قالب پاپ، سرود و آواز جمعی با موضوعات شهدای گمنام، دفاع مقدس و سلامت، دفاع مقدس، سلامت، مدافع حرم و ایثار اجتماعی، طرح فیلم مستند، کلیپ و موشن گرافی و تئاتر خیابانی و صحنه‌ای برگزار خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید استان البرز تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند تا 31 تیر ماه با مراجعه به سایت نوید شاهد به آدرس https://alborz.navideshahed.com محتوای تولیدی خود را در هرکدام از بخش‌ها برای بنیاد از طریق درگاه‌های معرفی و تعریف‌شده ارسال کنند.

وی در پایان اظهار کرد: پس از بررسی هریک از آثار در کمیسیون مربوطه، به محتوای تأیید شده اجازه اجرا با هزینه بنیاد داده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha