کد خبر 208689
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

نماینده ویژه رییس مجلس:تقویت رویکرد فرهنگی از مهم ترین راه های مقابله با بدحجابی است

نماینده ویژه رییس مجلس:تقویت رویکرد فرهنگی از مهم ترین راه های مقابله با بدحجابی است

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت:تقویت رویکرد های فرهنگی و تبیین اهمیت حجاب از مهم ترین راه های مقابله با بدحجابی است

به گزارش گروه استان های حیات؛ جواد نایینی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: بهترین راهکار مقابله با بدحجابی انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی است و در این حوزه باید بیشتر تلاش شود.

وی اظهار کرد:مردم منطقه کاشان و آران و بیدگل مذهبی هستند و حامی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند،باید در حوزه خانواده با برنامه فرهنگی اهمیت حجاب را تبیین کنیم.

نماینده ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در کاشان و آران و بیدگل گفت: خداوند در قرآن کریم می فرماید «قُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِکَ أَزْکَیٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ» چندین بار در خصوص اهمیت حجاب و عفاف در قرآن کریم صحبت شده است،در ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۱۴ رضاخان تظاهرات مردم متدین مشهد در مسجد گوهرشاد را به خاک و خون کشید و یکصد نفر از مردم شهید شدند.

وی اظهار کرد:قانون عفاف و حجاب با قید یک فوریت در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و در اختیار کمیسیون ها قرار گرفته و بنده هم خواسته های مردم متدین شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را آماده کرده و در اختیار کمیسیون فرهنگی قرار داده ام،همایش گوهر ناب در ۲۱ تیر ماه امسال در خصوص حجاب و عفاف در ورزشگاه امیرکبیر کاشان برگزار می شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha