کد خبر 229432
۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

وزیر بهداشت مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بررسی کرد

وزیر بهداشت مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان را بررسی کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این بیمارستان و بیماران قرار گرفت.

به گزارش گروه استانی حیات؛ بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان به خبرنگاران افزود: بیش از ۴۰ سال از عمر بیمارستان شهید بهشتی می گذرد،این بیمارستان در ابتدا متعلق به سازمان تامین اجتماعی بوده،کمبودهایی دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این بیمارستان یک بیمارستان دانشگاهی شده و استادان خوبی دارد و خدمات قابل قبول ارائه می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد:بنا داریم امروز مشکلات این بیمارستان و ۲ بیمارستان دیگر در منطقه کاشان و آران و بیدگل را بررسی کرده و در جهت حل آنها راهکار ارائه شود.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه ۹ آذر با هدف بازدید از بیمارستان های شهید بهشتی،بقیه الله کاشان و بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل به شهرستان های کاشان و آران و بیدگل سفر کرده است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha