کد خبر 208517
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

۸۲ پروژه محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در سروآباد اجرا شد

۸۲ پروژه محرومیت زدایی توسط بنیاد علوی در سروآباد اجرا شد

همیار استانی بنیاد علوی کردستان گفت: این بنیاد تاکنون از ۹۴ پروژه محرومیت زدایی و خدمت رسانی در سروآباد، ۸۲ طرح آن را به طور کامل انجام داده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ دانیال فتاحی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برای اجرای این ۹۴ پروژه، ۸۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و طرح‌های باقی مانده نیز در دست اجراست.

وی با اشاره به اجرای نهضت سنگ فرش به متراژ ۸۰ هزارمترمربع در سروآباد، افزود: هم اکنون اجرای سنگ فرش روستاهای گوشخانی، چشمیدر، پایگلان، ژنین و ذلکه از دیگر پروژه های در حال اجرا در سروآباد است.

همیار استانی بنیاد علوی کردستان از ادامه ساخت سه خانه بهداشت مربوط به روستاهای ژنین، گواز و قلاگا خبر داد و اضافه کرد: تعمیر ۲۰ مسجد با همکاری اوقاف، ساخت پارک بسیج فاز ۲، فاضلاب دره‌کی و کمربندی بوریدر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بنیادعلوی است.

فتاحی ادامه داد: ۶ پروژه که شامل نهضت سنگفرش چهار روستا، فاضلاب روستای دزلی، احداث ۲ هزار متر کانال کشاورزی در سه روستا، لوله گذاری کانال آبیاری تفلی،احداث ۲ چمن مصنوعی در هورامان تخت و بهرام آباد و مشارکت برای تعمیق چاه و آبرسانی روستای گوشخانی از دیگر اقدامات در دست برنامه بنیاد علوی است.

وی به شروع فعالیت بنیاد علوی در شهرستان مریوان نیز اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف ما خدمت به مردم در راستای محرومیت زدایی و افزایش خدمات به مناطق محروم است و در راستای سیاستهای بنیادعلوی و با در نظر گرفتن میزان محرومیت شهرهای استان کردستان، شهرستان سروآباد بعنوان پایلوت به مدت پنج سال برای انجام خدمات در زمینه عمران و آبادانی و طرح محرومیت زدایی انتخاب شد که اکنون مدت زمان فعالیت در این شهرستان به پایان رسیده است.

همیار استانی بنیاد علوی کردستان با اشاره به وجود پروژه‌های فعال در شهرستان سروآباد، گفت: فعالیت بنیاد علوی در سروآباد متوقف نشده و اقدامات هم اکنون بصورت دورکاری صورت می گیرد.

فتاحی اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای میدانی و مطالبه مردمی در راستای خدمت‌رسانی این بار شهرستان مریوان، به ویژه دهستانهای سرشیو و کوماسی مرکز فعالیت بنیاد علوی برای رفع محرومیت و افزایش خدمت رسانی خواهد بود.

سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha