کد خبر 208406
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳

معاون استاندار: استقبال مردم آذربایجان‌غربی از نمایشگاه گوهرشاد قابل توجه بود

معاون استاندار: استقبال مردم آذربایجان‌غربی از نمایشگاه گوهرشاد قابل توجه بود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: استقبال اقشار مختلف مردم استان از نمایشگاه گوهرشاد که تا روز عید غدیرخم در ارومیه برپا شد، قابل توجه و چشمگیر بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ رضا ابراهیمی روز شنبه در جلسه شورای حجاب و عفاف آذربایجان‌غربی افزود: تلاش می‌شود نواقصی که در این نمایشگاه وجود داشته و همچنین نقطه ضعف ها را شناسایی کنیم تا برای سال بعد آمادگی بیشتری برای برگزاری بهتر داشته باشیم.

وی با اشاره به لزوم گوشزد کردن رعایت عفاف و حجاب اضافه کرد: فعالیت برخی تورهای گردشگری به خاطر عدم توجه به حجاب قابل قبول نیست و باید ساماندهی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: اوقاف و امور خیریه نیز در بقاع متبرکه به مقوله حجاب و عفاف بپردازد و برای دانشگاهها و آموزش و پرورش نیز کرسی های آزاد اندیشی در کلاس های تابستانی دانشگاهها پیرامون موضوع حجاب برگزار شود.

بنیان خانواده تنها نسخه مقابله با بی حجابی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: تنها نسخه مقابله با بی حجابی همان نهاد بنیادین خانواده است و باید برنامه هایمان را برمدار این نهاد اساسی قرار دهیم.

افشار کبیری به شعار هفته عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و افزود: شعار محوری این هفته، «پای خانواده ایستاده ایم» است.

وی اظهار کرد: تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، بیان واقعه گوهرشاد در نماز جماعات، تجلیل از دختران محجبه، برپایی نمایشگاه کتاب، برگزاری اجتماع مردمی عفاف و حجاب، تبیین عفاف و حجاب در تلویزیون های شهری و همچنین همایش چادرهای آسمانی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های هفته عفاف و حجاب است.

دراین جلسه اعضای حاضر به ارایه نظرات، پیشنهادات، انتقادت و نقطه نظرات خود پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha