کد خبر 208390
۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال

دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال

فرمانده پلیس راه آهن کشور از دستگیری جاعل و کشف یک فقره جعل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: متهم با سند جعلی اقدام به اخذ ۲۰ میلیارد ریال وام از بانک کرده است که در این خصوص متهم دستگیر، پرونده تحویل مراجع قضائی و موضوع نیز تحت رسیدگی است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سردار حشمت الله ملکی، فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: همکارانم در پلیس راه آهن لرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه جعل و استفاده یکی از امهار و اسناد استخدامی کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای دریافت وام از بانک‌های سطح شهرستان دورود، مطلع که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس راه آهن با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، کلاهبردار را در سطح شهرستان شناسایی و با کسب دستور مرجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور خاطر نشان کرد: متهم به مقر انتظامی انتقال و در تحقیقات به جرم خود اقرار و مشخص شد وی با سند جعلی اقدام به اخذ ۲۰ میلیارد ریال وام از بانک کرده است که در این خصوص متهم دستگیر، پرونده تحویل مراجع قضائی و موضوع نیز تحت رسیدگی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha