کد خبر 208258
۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷

محمدعلی یحیوی در گفتگو با «حیات»

انتقال بیرانوند به استقلال از اولش هم اشتباه بود/ وقتی حسینی را کنار گذاشتند نباید مجدداً به سمت او بروند

انتقال بیرانوند به استقلال از اولش هم اشتباه بود/ وقتی حسینی را کنار گذاشتند نباید مجدداً به سمت او بروند

یشکسوت فوتبال در مورد شکست استقلال در جذب بیرانوند و وضعیت دروازه این تیم صحبت کرد.

محمدعلی یحیوی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص مذاکرات استقلال با بیرانوند و شکست در جذب این بازیکن به واسطه تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: اصلاً از اولش هم به عقیده من اشتباه بود بازیکنی در این سطح بخواهد بین دو باشگاه بزرگ جابجا شود و اگر این انتقال صورت می‌گرفت نه برای بیرانوند اتفاق خوبی رخ می‌داد نه بار فنی خاصی برای استقلال داشت. شما نگاه کنید این موضوع چند نفر را در سراسر ایران ناراحت و عصبی می‌کرد و همین موضوع باعث می‌شد بیرانوند تحت حاشیه قرار بگیرد و فشار سنگینی روی او باشد که قطعاً روی عملکردش تاثیر منفی خواهد گذاشت.

وی افزود: به نظرم بیرانوند تصمیم درستی گرفت و با پرسپولیس تمدید کرد و حالا اینکه واقعاً قصد داشت به استقلال بیاید یا سعی در این داشت که با این اقدام پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد نمی‌دانم ولی در کل بهترین اتفاق برای هر سه طرف این بود که بیرانوند در پرسپولیس بماند.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت دروازه استقلال هم گفت: استقلال در جذب اخباری و پورحمیدی و بیرانوند شکست خورد و روی هر بازیکنی در این پست دست گذاشت یک نفر او را به خدمت گرفت و این ضعف مدیریت استقلال را می‌رساند که حتی در رقابت با تراکتور و گل گهر هم نتوانست موفق باشد و حالا استقلال مشکل دروازه‌بانی دارد و نمی‌دانم چه تصمیمی می‌خواهند برای این پست بگیرند و اگر مشکل دروازه استقلال حل نشود فصل بعد امیدی نمی‌توان به موفقیت این تیم داشت چرا که داشتن یک دروازه بان خوب لازمه موفق شدن یک تیم است.

یحیوی در مورد امکان بازگشت حسینی به استقلال هم توضیح داد: من مخالف این موضوع هستم چرا که اگر قرار بود حسینی بماند باید از همان اول او را حفظ می‌کردند و اینکه دورهایشان را زده‌اند و حالا از سر ناچاری مجدداً به سمت او بروند صورت خوشی ندارد و خود بازیکن هم از این شرایط ناراحت است. وقتی استقلال از عملکرد حسینی راضی نیست باید برود سراغ گزینه‌ای دیگر و وقتی گزینه داخلی مناسبی در دسترس نیست می‌توانند با جذب گلر خارجی این نقیصه را برطرف کنند. توصیه من جذب یک گلر خوب خارجی و یک گلر خوب برای نیمکت است.

وی افزود: در جذب گلر خارجی هم باید دقت زیادی صورت بگیرد چرا که امروز می‌بینیم اکثر بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند از کیفیت لازم برخوردار نیستند و بیشتر جیب یک مشت دلال پر می‌شود و باید مراقب باشند سرشان کلاه نرود چون همانطور که گفتم دروازه پست حساسی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha