کد خبر 208256
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

نکونام برای جذب یک لژیونر شخصا اقدام کرد

نکونام برای جذب یک لژیونر شخصا اقدام کرد

سرمربی استقلال اعلام کرد که برای جذب حسین زاده، با رئیس شارلوا صحبت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ یکی از بازیکنانی در فهرست مورد نظر جواد نکونام برای نقل و انتقالات تابستانی قرار داشت، امیرحسین حسین زاده است. بازیکنی که فصل قبل از استقلال راهی شارلوا بلژیک شد و آبی‌ها در دو پنجره نقل و انتقالات اخیر، به دنبال بازگرداندن وی بوده‌اند.

در حاشیه تمرین امروز استقلال، نکونام صراحتا اعلام کرد که قصد داشته است تا حسین زاده را به خدمت بگیرد و حتی در این زمینه نیز خودش شخصا دست به کار شده و با مالک تیم بلژیکی تماس داشته است.

سرمربی استقلال در تمرین امروز و در واکنش به این سوال که از لیست اولیه او چند بازیکن باقی مانده که باشگاه بتواند جذب کند، گفت: ما توانستیم آرمین و مهرداد را بگیریم که من خودم با آنها مستقیم صبحت کردم تا این اتفاق افتاد. من شفاف می‌گویم خودم با باشگاه شارلوا و آقای بیات، مدیر این باشگاه، برای امیرحسین حسین‌زاده صحبت کردم که به اینجا بیاید و خودش هم دوست دارد بیاید اما پول نیاز دارد؛ باید بازیکن را برای سه سال بخریم و مبلغی را اعلام کرده‌اند که به هر حال باید مذاکره شود.

نکونام اظهار داشت: ما این بازیکن را می‌خواهیم بخریم و خودش هم دوست دارد بیاید اما با کی و با چی؟ من سرمربی باید زنگ بزنیم با این و آن صحبت کنیم و آخرش هم هیچ اتفاقی رخ نمی‌دهد.

با توجه به صحبت‌های نکونام، مشخص است که سرمربی آبی‌ها و خود حسین زاده راغب به انجام این انتقال هستند اما استعفای ناگهانی حجت کریمی از سرپرستی مدیرعاملی استقلال، برنامه‌های نکو را به هم ریخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha