کد خبر 208062
۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

رقابت نزدیک به ۱۰ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان سمنان

رقابت نزدیک به ۱۰ هزار داوطلب کنکور سراسری در استان سمنان

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: ۹ هزار و ۹۷۶ داوطلب آزمون سراسری در چهار گروه آزمایشی طی امروز (چهارشنبه) و فردا بر روی صندلی رقابت می‌نشینند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ فرزین یغمائی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه سمنان به خبرنگاران افزود: داوطلبان کنکور در چهار حوزه امتحانی استان سمنان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: سه هزار و ۶۶۷ داوطلب در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان به مدت ۲ روز در چهار گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری اضافه کرد: نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ با رقابت یکهزار و ۶۴۶ داوطلب گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی صبح امروز در دانشگاه سمنان برگزار شد.

یغمائی با بیان اینکه یک هزار و ۱۵۲ داوطلب شرکت کننده در کنکور نوبت صبح امروز را بانوان تشکیل دادند، افزود: ۳۲۷ نفر از داوطلبان گروه آزمایشی هنر در دانشگاه سمنان در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۱۴ تیرماه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی و گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه پانزدهم تیر ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی اضافه کرد: یکهزار و ۳۳۵ نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی و ۳۵۹ نفر نیز در گروه آزمایشی زبان های خارجی در حوزه امتحانی دانشگاه سمنان فردا (پنجشنبه) در نوبت صبح و عصر روی صندلی رقابت خواهند نشست.

هشت‌هزار و ۸۶۶ نفر از استان سمنان در نوبت اول کنکور سراسری در دی ماه سال گذشته شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha