کد خبر 207885
۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶

رفع خطر ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم

رفع خطر ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم

معاون راهداری کشور گفت:۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ اکبری معاون سازمان راهداری گفت: راه، یکی از عناصر مهم در تصادفات است، سرمایه گذاری در ایمنی راه بیشتر از جاهای دیگر مهم است.

او گفت: سالیانه باتوجه به ظرفیت خودمان بازسازی و چک لیست جاده‌ها انجام می‌شود سالیانه دوهزار نواقص جاده‌ای را چک و برطرف می‌کنیم.

اکبری گفت: سالیانه نقاط حادثه خیز را بررسی می‌کنیم همچنین اصلاح ۸۵۸ نقطه پرحادثه، ۶۸۸۷ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه‌های فرعی و روستایی، ۳۵۵۸ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه‌های اصلی، مصوب شده است که تا خردادماه امسال ۱۸۳ نقطه پرحادثه رفع، ۱۹۷۲ کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی و ۹۷۶ کیلومتر بهسازی روکش آسفالت راه‌های اصلی انجام شده است و مابقی در دست اجرا است.

معاون سازمام راهداری گفت: برای امسال تکمیل ۳۰۰ پروژه نیمه تمام باقیمانده از سال‌های گذشته در برنامه اصلاح است که این اصلاحات در جاده‌ها و مسیر شامل اصلاح نقاط تقاطع، احداث تقاطع، تعریض جاده است.

به گفته او، ۸۷۸ نقطه حادثه خیز در کشور تا پایان دولت سیزدهم رفع خطر خواهند شد.

اکبری در خصوص جاده چالوس گفت:جاده چالوس باز است، باتوجه با بارش شدید اخیر باعث مسدود شدن راه شد، این پدیده فقط مختص به بارش باران نبوده بلکه مخاطرات دیگر هم شامل آن بوده است، نقاط آن درآورده شده و بررسی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha