کد خبر 207822
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳

سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان:

ویژگی‌های مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی برای مدیران تبیین شود

ویژگی‌های مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی برای مدیران تبیین شود

 سرپرست معاونت سیاسی استانداری گیلان با تاکید بر لزوم بازخوانی و تبیین شخصیت و ویژگی های مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی برای مدیران به ویژه مدیران نسل جدید، گفت: سیره عملی آنان باید چراغ راه هدایت مسئولان باشد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ محمد جلائی امروز در جلسه هماهنگی برگزاری چهل و دومین سالگرد شهیدان والامقام مهندس علی اخوین انصاری و همرزم و یار با وفایش شهید مهندس علیرضا نورانی و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان، با بیان اینکه شهیدان نورانی و انصاری نماد مدیرانی در تراز انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: شهید انصاری تنها استاندار شهید در تاریخ ایران اسلامی است که سیره عملی آنان باید چراغ راه هدایت مسئولان باشد.

وی با تاکید بر لزوم بازخوانی شخصیت و شیوه مدیریتی شهیدان انصاری و نورانی برای مدیران به ویژه مدیران نسل جدید، گفت: شهیدان انصاری و نورانی به واسطه نوع مدیریت، سیره زندگی شخصی و اجتماعی، نوع دغدغه‌مندی و مردم داری دارای ویژگی خاصی هستند لذا  باید مراسمی به مانند سالیان گذشته در این استان برای این دو شهید برگزار شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به روحیه انقلابی و شهادت گونه شهیدان انصاری و نورانی بیان کرد: شهید انصاری هرگاه نیاز به پوشیدن لباس سبز پاسداری بود لباس پاسداری می پوشید و هرگاه مردم نیاز به کمک داشتند لباس جهاد بر تن می کرد که این امر نشان دهنده روحیه مردمی و انقلابی این شهید است.

جلائی ادامه داد: بعد از ترور هفتم تیر سال ۶۰، دیگر شهیدان انصاری و نورانی در حال و هوای شهادت بوده و این از رفتارشان مشخص بود و سرانجام‌ به آرزوی دیرینه خودشان یعنی شهادت رسیدند.

محمدمهدی نیازمند، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز، با بیان اینکه تمامی مصوبات ستاد بزرگداشت شهیدان انصاری و نورانی لازم الاجرا است، اظهار کرد: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی مثل سال‌های گذشته در برپایی مراسم گرامیداشت شهیدان انصاری و نورانی اهتمام ورزیده و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نکنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فضاسازی در ادارات و سطح شهر رشت در خصوص شهیدان انصاری و نورانی، گفت: در سالروز شهادت این دو شهید باید فضاسازی مناسبی در سطح شهر رشت و تمام ادارات انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha