کد خبر 207812
۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار:

سازمان استاندارد کردستان همکاری و همگرایی جدی با دانشگاەها داشتە باشد

سازمان استاندارد کردستان همکاری و همگرایی جدی با دانشگاەها داشتە باشد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سازمان استاندارد می‌بایست همکاری و همگرایی جدی با دانشگاە‌ها و پارک علم و فناوری داشتە باشد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی رمضانی امروز (۱۲تیر) در مراسم تودیع و معارفە سرپرست استاندارد کردستان اظهار کرد: سازمان استاندارد در حوزە تولید، خدمات، تضمین و اصالت کیفیت نقش جدی دارد.

وی عنوان کرد: در یک دهە اخیر محور اصلی شعارهای سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزە شعار اقتصادی و تاکید بر تولید و حمایت از کالای ایرانی بودە است.

رمضانی عنوان کرد: محبوبیت تولیدات ایرانی در بین مردم و صادرات محصولات ایرانی بە خارج کشور نیازمند حضور موثر استاندارد است؛ زیرا استاندارد نقش مکمل و تسهیل‌گر را دارد و برخلاف تصور عامە یک سازمان تسهیل‌گر و مشوق تولید است.

وی اضافە کرد: استاندارد کردستان باید استانداردهای فعلی خود را افزایش و روند بروکراتیک کار را مدنظر قرار دهند و ضمن تسریع در روند تولید، اصالت‌ و دقت کیفیت را مدنظر قرار دهند.

رمضانی تصریح کرد: خوشبختانە کشور ما در دهە پنجم انقلاب اسلامی بە یک کشور قدرتمند تبدیل شدە بە گونەای کە امروزە حتی فکر تهاجم نظامی بە ذهن دشمن خطور نمی‌کند و دشمن می‌خواهد با یک جنگ ادراکی، فکر و باور ما نسبت بە قدرت و توانمندی کشور را تغییر دهد.

وی اضافە کرد: امروزە سطوح و افقی از علوم را شکافتەایم کە حتی تصور آن برای کشورهای صنعتی هم دور از انتظار است.

رمضانی ادامە داد: یکی از توقعات جدی ما از سازمان استاندارد همکاری و همگرایی با دانشگاە‌ها و همکاری جدی با پارک علم و فناوری است.

وی خاطرنشان کرد: دو مولفە کارآمدی و فساد برای ما خیلی مهم است و حتما یک سازمان کارآمد مدنظر مدیریت عالی کشور و استان خواهد بود.

رمضانی یادآور شد: یکی از استانداردهای مورد نظر در کشور استاندارد بهرەوری است، زیرا نظام بهرەوری کار در کشور فاجعە است و نقطە شروع ارتقاء استاندارد بهرەوری، خود سازمان استاندارد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha