کد خبر 207680
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶

۱۶۳۷ تُن انواع کود شیمیایی در استان تهران توزیع شد

۱۶۳۷ تُن انواع کود شیمیایی در استان تهران توزیع شد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران از تامین و توزیع بیش از یکهزار و ۶۳۷ تُن انواع کودهای شیمیایی طی خرداد امسال بین کشاورزان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ علی محمدحسینی روز یکشنبه در این باره گفت: با توجه به اهمیت تغذیه گیاهی در جهت حمایت از تولید محصولات کشاورزی در خرداد ماه امسال یکهزار و ۶۳۷ انواع کودهای اوره، فسفاته و پتاسه توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از طریق شبکه کارگزاران بر اساس حواله الکترونیکی در بین کشاورزان توزیع شده است.

وی افزود: به اهمیت کود برای تغذیه گیاه که موجب افزایش محصول و حفظ حاصلخیزی خاک می شود کشاورزان باید از بهترین زمان کوددهی به محصولات خود آگاه باشند و این شرکت آمادگی دارد بر اساس حواله الکترونیکی صادره از مدیریت های جهاد کشاورزی نسبت به تامین کود مورد نیاز تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

این مسئول همچنین در جلسه سامانه پایش کودی و رفع مغایرت بین شرکت و کارگزاران خاطرنشان کرد: صدور حواله الکترونیکی برای کشاورزان و ثبت آن در سامانه توسط کشاورزان از الزامات طرح پایش است و کارگزاران فقط بر اساس حواله الکترونیکی مجاز به تحویل کود به کشاورزان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha