کد خبر 207673
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

یادداشت/ رضا ربیعی

آمریکا کلکسیون خشونت، ترور و کودتا

آمریکا کلکسیون خشونت، ترور و کودتا

اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع‌بینانه و استراتژیک خواهد بود. چنین است که هر ندایی از رهایی و هر پرچمی از آزادگی در گستره گیتی، مورد هجوم توفان‌های زهرآگین اتحادیه جهانی زر و زور و تزویر قرار می‌گیرد.

به گزارش حیات: ششم تا دوازدهم تیرماه با رهنمودهای مقام معظم رهبری، به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده تا در این فرصت به تبیین جنایت‌های آمریکا در عرصه مختلف علیه ملت ایران اسلامی، استفاده شود.

تبیین کارنامه شوم و سراسر تباهی رژیم ایالات متحده آمریکا در زمینه حقوق بشر نیازمند سالها قلم فرسایی و سخنرانی است،  رژیمی که در بیرون مرزهایش با جنگ افروزی و ترویج خشونت هراس افکنی، حمایت از تروریسم، ترور شخصیتهای علمی و اثرگذار بین المللی، طراحی کودتا و تلاش برای آشوب و براندازی دولت های مستقل، حقوق افراد را قربانی ساخته و در داخل مرزهایش کلکسیونی تمام عیار از نقض حقوق شهروندان به ویژه حقوق زنان و دختران رنگین پوستان و سیاهان، اقلیت‌های قومی و مذهبی و مهاجرین و پناهندگان و ... را به نمایش گذاشته است.

اکنون در وسط همه ی این فتنه  ها،  اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع‌بینانه و استراتژیک خواهد بود. چنین است که هر ندایی از رهایی و هر پرچمی از آزادگی در گستره گیتی، مورد هجوم توفان‌های زهرآگین اتحادیه جهانی زر و زور و تزویر قرار می‌گیرد.

در این میان، رسالت همه آنانی که به عدالت، آزادی و رهایی می‌اندیشند و به آرمان بزرگ پیامبران ایمان دارند، آن است که از فرهنگ ایستادگی و وارستگی در این تهاجم بی‌حساب با هر وسیله ممکن صیانت و پاسداری کنند.

اما امروز ضمن ابراز انزجار از اقدامات و سیاست های ضد حقوق بشری رژیم آمریکا چه در صحنه بین المللی و چه در داخل  کشور ، خدا را شاکریم که این قوم  و ملت به واسطه پیروی از مکتب و سیره ائمه اطهار و رهنمودهای مقام معظم رهبری   تا به امروز قوی و محکم از فتنه های  مختلف عبور کرده و  درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره در آسمان پرفروغ شهادت است.

* مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha