کد خبر 207646
۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

فرماندار بانه: محدودیت‌های بودجه‌ای نباید بهانه‌ای برای کمک‌کاری مدیران باشد

فرماندار بانه: محدودیت‌های بودجه‌ای نباید بهانه‌ای برای کمک‌کاری مدیران باشد

فرماندار شهرستان بانه گفت: محدودیت‌های بودجه‌ای نباید به بهانه‌ای برای کم‌کاری در مسیر خدمت به مردم تبدیل شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ کمال خدری روز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان بانه که در مسجد جامع شهر کانی سور برگزار شد، اظهار کرد: مدیری که دل در گرو پیشرفت حوزه‌های مربوطه ندارد به قطع نمی‌تواند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهد.

وی ادامه داد: از این رو هر مدیری که انگیزه کافی برای خدمت ندارد باید مسئولیت خود را به فردی که دارای تخصص و تعهد است واگذار کند.

فرماندار شهرستان بانه افزود: مدیران در راستای رویکرد اصلی دولت مردمی و با روحیه جهادی و انقلابی باید در کنار اقشار مختلف مردم باشند و نباید محدودیت های بودجه‌ای بهانه‌ای برای کم کاری آنها شود.

خدری یادآور شد: دولت سیزدهم اعتبارات را به طور نقد پرداخت می کند تا دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام دهند، اما مدیران هم باید با ابتکار عمل نسبت به شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های اساسی و استفاده از ظرفیت‌ها به منظور حل آنها و تعیین اولویت‌های اساسی گام بردارند.

وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات جلسات گفت: مدیران ادارات نسبت به اجرایی کردن مصوبات اهتمام ویژه خود را بکار گیرند چرا که حضور در تنها ملاک نیست و عمل به مصوبات حائز اهمیت است.

فرماندار شهرستان بانه ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش رو امسال باید مدیران، بخشداران ، شوراها و دهیاران از تمام ظرفیت های موجود برای حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق های رای استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اظهار کرد: پیگیری های لازم برای تردد خودروهای شخصی مسافران از مرز سیرانبند از طریق وزارت اقتصاد و دارایی انجام شده است.

بهزاد رحیمی بیان کرد: امضاء تفاهم نامه با قرارگاه جهادی امام حسن (ع) در حوزه های محرومیت زدایی، احداث مسکن ملی، آسفالت راه روستایی وغیره انجام شده که‌ نوید بخش آینده ای روشن برای رفع مشکلات مردم است.

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان بانه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امامان جمعه و جماعت و افراد حاضر در جلسه، هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و مقدسات مسلمانان جهان را محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha