کد خبر 207372
۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با «حیات»:

نکونام در استقلال باید شیوه کارش را تغییر دهد/ جایگزینی محبی و قایدی کار راحتی نیست

نکونام در استقلال باید شیوه کارش را تغییر دهد/ جایگزینی محبی و قایدی کار راحتی نیست

پیشکسوت فوتبال در مورد شرایط این روزهای استقلال صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال تمریناتش را شروع کرد و با سرمربی جدیدش کارش را رسماً کلید زد و فکر می‌کنم مسیر سخت و دشواری این فصل پیش روی استقلال و نکونام باشد. آنها به دلیل شکست این تیم در فصل گذشته تحت فشار قرار دارند و هوادار استقلال هم هیچ وقت به کمتر از قهرمانی راضی نیست و همین کار آبی‌پوشان را در فصل جدید سخت می‌کند. 

وی افزود: از طرفی تیم‌های مدعی دیگر مثل سپاهان و پرسپولیس و تراکتور با کادرفنی فصل گذشته خودشان ادامه دادند ولی استقلال دست به تغییر سرمربی زد و این مدتی زمان از تیم می‌کشد. درست است که نکونام یک مربی داخلی است و از دل لیگ برتر آمده و شناخت کافی روی تیم‌ها و بازیکنان دارد ولی به هر جهت برای جا افتادن سبک و سیاق سرمربی جدید نیاز به مدتی زمان است.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به سبک بازی تدافعی نکونام در تیم‌های سابقش هم گفت: وضعیت استقلال با تیم‌هایی مثل نساجی و حتی فولاد خوزستان،‌ یکی نیست و اگر نکونام سبک و سیاق خاصی در بازی خود داشت و بیشتر به آن عمل می‌کرد اینجا دیگر نمی‌تواند به آن شکل بازی کند چرا که هواداران به بازی هجومی و پر موقعیت علاقه مند هستند و نکونام هم برای نشستن روی نمیکنت مربیگیری استقلال باید تن به چنین موضوعی بدهد.

سیدصالحی در مورد نقل و انتقالات هم توضیح داد: اولویت اول استقلال باید تمدید با بازیکنان اصلی و کلیدی خودشان باشد. من شنیدم محبی و قایدی برای فصل بعد ممکن است در استقلال نباشند و دلیلش این است که مسئولان فدراسیون فوتبال قوانین جدید و بعضا غیر منصافنه کار را برای تمدید و جذب بازیکن از سمت سخت کرده است. به نظرم محبی و قایدی باید به طور شده حفظ شوند چرا که یافتن جانیشین برایشان واقعا کار دشواری است و اگر استقلال این دو بازیکن را از دست بدهد نسبت به فصل قبل ممکن است با ضعف در خط حمله روبرو شود. نقطه قوت استقلال در فصل گذشته خط حمله بود که به واسطه حضور این دو نفر قدت گرفته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha