کد خبر 207226
۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

مدرس حوزه علمیه لرستان:

شهدای هفتم تیر سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند

شهدای هفتم تیر سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند

مدرس حوزه علمیه لرستان گفت: شهدای هفتم تیرماه ۱۳۶۰ سند حقانیت انقلاب اسلامی هستند و راه آنها ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین سید نواب موسوی روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در حوزه علمیه کمالیه خرم‌آباد اظهار کرد: شهید بهشتی تنها یک مجتهد به روز و دنیا دیده نبود بلکه جامعه شناس، فیلسوف، سخنران و سخندان بودن از خصوصیات بارز این بزرگوار می‌باشد.

وی جامعه بدون ثبات قدم را جامعه مرده توصیف کرد و ادامه داد: شهید بهشتی از جمله افراد تاثیرگذار در جریان انقلاب اسلامی و تاسیس حزب جمهوری اسلامی بود که منافقان چشم دیدن محبوبیت و موفقیت وی را نداشتند و او را به همراه ۷۲ تن دیگر از یاران امام (ره) به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی افزود: شهید بهشتی همواره صدای مخالفان را می‌شنید، دارای انضباط فکری، و فردی مدیر و مدبر بود که تهمت های بسیاری به وی زدند اما از مسیر یاری انقلاب اسلامی دست نکشید و ثابت قدم ماند.

وی اضافه کرد: تمامی شهدای هفتم تیرماه مظلومانه زندگی کردند، همواره در راه انقلاب قدم برداشته و در نهایت به شهادت رسیدند همچنین شهید محمد حسین صادقی و شهید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی این حادثه اسوه شجاعت، ایستادگی و استقامت بودند.

بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت‌الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha