کد خبر 207093
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران:نمایش صحیح اقدامات در جامعه امیدآفرینی می‌کند

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری تهران:نمایش صحیح اقدامات در جامعه امیدآفرینی می‌کند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: روابط عمومی حرفه ای به دنبال رضایتمندی شهروندی در تنظیم اخبار است، چراکه گفتن کارهای خوب و موثر انجام شده باعث امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ جلسه همفکری و نشست صمیمانه محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با مدیران روابط عمومی شهرداری های تابعه این استان در شهرداری اسلامشهر برگزار شد.

صائبی در این جلسه با اشاره به لزوم یکپارچگی موضوعات در شهرداری و برنامه ریزی برای انعکاس درست فعالیت‌ها اظهار داشت: وقتی نوع پوشش خبری با استفاده از ابزار نوین و جذاب باشد مخاطب ارتباط خوبی با خبر پیدا می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای مختلف برای پخش خبر و ورود به این عرصه نیاز یک روابط عمومی پویا است، همچنین ارتباط با فرمانداری و شورا برای هماهنگی اقدامات و حفظ اصول روابط‌عمومی مورد انتظار استان است.

صائبی ادامه اداد: ارزیابی شهرداری ها با ملاک‌های کاری حوزه خودشان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: در فعالیت کمیته نام گذاری در شهرداری ها، لزوم نگاه محتوایی و تعریف پیوست رسانه ایی برای پروژه های عمرانی، طرح ها و اقدامات ضروری است.

مشاور استاندار تهران با اشاره به لزوم بیان اقدامات و توانمندی های روابط عمومی های شهرداری تهران افزود: در یک فضای اشتراکی در قالب یک نمایشگاه این اقدامات و زحمات به نمایش گذاشته و عموم علاقه مندان و مسئولین برای بازدید حضور پیدا کنند.

صائبی اضافه کرد: برگزاری جلسات منظم با موضوعات قابل پیگیری در جلسات بعدی جزو برنامه ریزی روابط عمومی استان بوده و همچنین برنامه ریزی برای تعیین فضایی مشترک برای نمایش فعالیت‌های تمام استان به صورت عکس جز برنامه های بعدی خواهد بود.

گفتنی در پایان مدیران روابط‌عمومی شهرداری ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مطرح شده، پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha