کد خبر 207090
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

فرماندار اراک: منفعت رساندن به مردم از ارایه خدمات هدف دولت سیزدهم است.

فرماندار اراک: منفعت رساندن به مردم از ارایه خدمات هدف دولت سیزدهم است.

فرماندار اراک گفت: منفعت رساندن به مردم از ارایه خدمات، هدف دولت سیزدهم است.

به گزارش گروه استان‌های حیات؛ « امیر هادی» روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان اراک، افزود: در عرصه خدمتگذاری در کشور با وجود بمباران‌های تبلیغاتی، دولت سیزدهم توانسته با محدودیت‌های فراوان، توفیقات بزرگی را فراهم کند.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی آغاز به کار کرد که بدهی‌های زیاد و سنگینی در اسناد خزانه توسط دولت دوازدهم باقی مانده بود و هنوز هم دولت مردمی در حال پرداخت این بدهی‌ها است.

فرماندار اراک ادامه داد: رسالت کارگزاران دولت بسیار سنگین است، در سطوح عالی همه ظرفیت‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات به کار گرفته شده است.

هادی عنوان کرد: چندین فروند هواپیمای مسافربری توسط دولت سیزدهم خریداری شده اما هیچ فردی با آن عکس یادگاری نگرفت، زیرا دولت به دنبال انجام کار و رساندن نفع آن به مردم است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران از زمان شکل‌گیری و در مقاطع سرنوشت‌سازی، از همه پیچیدگی‌هایی که دشمنان برای این نظام ایجاد کردند، پیروز و سربلند بیرون آمده است که این مهم ثمره خون پاک شهدا است.

فرماندار اراک افزود: همه به شهدا بدهکار هستند و جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های مختلف و در هر لحظه با موفقیت جدید روبرو است.

وی اظهار کرد: دستیابی کشور به فناوری‌های موشکی، محصول حرکت روبه جلو و دل دادن نیروهای مسلح به انقلاب و ذات اقدس الهی است.

فرماندار اراک ادامه داد: دولت طرح‌های متعددی برای کاهش فشارهای حاکم بر مردم را تاکنون اجرا کرده و در دست اجرا دارد.

وی گفت: دولت در کنار موفقیت‌های منطقه‌ای توانسته در سفرهای فرامنطقه‌ای نیز توفیقات قابل توجهی کسب کند.

فرماندار اراک اضافه کرد: امسال انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری در پیش است و فضای انتخاباتی در حال شکل‌گیری است.

هادی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی دقت کنند هیچ امکاناتی در اختیار نامزدها قرار نگیرد و وظیفه مدیران صیانت از آرای مردم است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی کامل داشته باشند و ظرفیت خود را برای برگزاری باشکوه انتخابات به میدان آورند.

فرماندار اراک ادامه داد: نارضایتی‌هایی در خصوص طرح هشت هزار و ۱۰۰ واحدی مسکن ملی در این شهرستان وجود داشت که تغییراتی در خصوص پیمانکار حاصل شده و پروژه در حال اجرا است.

هادی با بیان اینکه، اقدامات خوبی برای آزاد راه اراک - قم در دست اجرا است، گفت: در شهر جدید امیرکبیر موضوع تامین زمین برای خانوارهای بالای سه فرزند و بیشتر در دستور کار است.

وی عنوان کرد: همه دهیاری‌های شهرستان اراک به کارگاه‌های عمرانی تبدیل شده و فعال است و پروژه‌هایی با قدمت‌های طولانی سال‌های گذشته به برکت سفر دولت مردمی به استان مرکزی، تکمیل و در حال انجام است.

فرماندار اراک اضافه کرد: یکی از صحنه‌هایی که باید در آن انجام وظیفه کرد، توجه به دهه امامت و ولایت است.

هادی اظهار کرد: می‌توان برای کارکنان، خانواده‌ها و محیط‌های تحت تاثیر، جشن‌ها و برنامه‌های مفرح برگزار کرد، اما خیلی‌ها در حوزه فرهنگ تنها به نصب بنر مقابل دستگاه اداری بسنده می‌کنند و البته خیلی‌ها همین کار را هم نمی‌کنند.

وی، رسالت فرهنگی دیگر را تلاش برای گرامیداشت شهدای پنجم مرداد اراک دانست و گفت: این روز مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز در این نشست گفت: پنجم مرداد یکی از روزهای مهم و بزرگ دوران دفاع مقدس است که نقش شهرستان اراک در آن پررنگ است.

سرهنگ پاسدار « غلامرضا کریمی»: استان مرکزی یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه ایثار و شهادت است و در دوران دفاع مقدس رتبه دوم را پس از استان اصفهان به لحاظ تقدیم شهدا، داشت.

وی بیان کرد: یکی از حوادث مهم دوران هشت سال دفاع مقدس، روز پنجم مرداد است که به عنوان روز ایثار و مقاومت شهرستان اراک شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: مکاتبات زیادی صورت گرفته تا این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسد و امید است هرچه زودتر این مهم صورت گیرد.

سرهنگ پاسدار کریمی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و شهرستان اراک باید در راستای شناسایی و گرامیداشت این روز بزرگ تلاش ویژه‌ای انجام دهند.

وی گفت: معرفی این روز بزرگ در ادامه مسیر شهدا است و باید این مهم را به صورت جهادی انجام داد و هر دستگاه توان و ظرفیت خود را به کار گیرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: بسیاری از استان‌ها در حوزه ایثار و شهادت روز ویژه خود را دارند و باید تلاش شود تا روز پنجم مرداد نیز به نام اراک به ثبت رسد.

سرهنگ پاسدار کریمی تاکید کرد: این مهم نیازمند تلاش، همدلی و همکاری ویژه مانند کنگره ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی را طلب می‌کند.

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی هم در ادامه این نشست گفت: تاکنون و در دهه‌های گذشته در خصوص برنامه‌های غدیر کم‌کاری‌های زیادی صورت گرفته است.

« علی عزیزی» افزود: در شهرستان اراک برنامه‌های ویژه‌ای برای ایام غدیر امسال در نظر گرفته شده است و نیاز است همه دستگاه‌ها و مردم در این روز مهم مشارکت جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: ۱۱۵ مسجد و کانون فرهنگی مساجد شهرستان اراک میزبان برگزاری اطعام روز غدیر هستند و در ۴۸ نقطه شهر اراک، ایستگاه‌های صلواتی برپا می‌شود و هشت برنامه بزرگ محله‌ای نیز پیش‌بینی شده است.

دبیر بنیاد غدیر استان مرکزی ادامه داد: یک برنامه ویژه در مصلی بیت‌المقدس اراک روزانه از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

عزیزی گفت: پویش‌های مختلفی از جمله « به عشق علی»، « صاحب‌خانه‌های علوی»، « سفره هم‌ولایتی‌ها» در این ایام در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha