کد خبر 207079
۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

«مستوران» به زودی در قاب فراتر

«مستوران» به زودی در قاب فراتر

سریال تلویزیونی «مستوران» به زودی از شبکه فراتر پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ این درام تاریخی - تخیلی که برگرفته از افسانه‌های کهن ایرانی است، در سال ۱۴۰۱ توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج به تهیه‌کنندگی «عطا پناهی» تولید شده است.

کارگردانی مشترک این مجموعه به عهده «مسعود آب‌پرور» و «سیدجمال سیدحاتمی» بوده و هم‌اکنون مراحل آماده‌سازی آن با کیفیت 4K-HDR به اتمام رسیده است.

«مستوران» با ماجرای دزدیده شدن کودکی به اسم لطفعلی آغاز می شود. این دزدی مرموز در یکی از روزهایی که کاروان شادی به شهر رسیده توسط یکی از افراد قبیله ای به نام قبیله وحشیان انجام می شود. لطفعلی پسر لیث عطار و لطیفه خاتون است. پدر و مادر برای پیدا کردن فرزند با اتفاق های عجیبی روبرو می شوند. آنها به دنبال راهی هستند تا به هر قیمت کودکشان را بیابند، اما موانع زیادی بر سراهشان خواهد بود.

«مستوران» به زودی در قاب فراتر

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور،رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی، یدالله شادمانی، جواد انصافی، قربان نجفی، محمد اشکانفر، حمیدرضا معدنکن، الهه خادمی، عبدالرضا نصاری، ناصر علی پاشا و علی دهکردی از جمله بازیگرانی‌اند که در فصل نخست «مستوران» مقابل دوربین قرار گرفته‌اند.

این مجموعه ۲۶ قسمتی قرار است از هفته آینده در روزهای شنبه تا سه‌شنبه در ساعت ۲۱:۰۰ از آنتن شبکه فراتر پخش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha